Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 NE] Zbyt wysoka temperatura!!!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 20 gru 2010, 20:26

au1310 pisze:Wielkie dzieki.Fajne auto ale powoli trace cierpliwosc.Nie ma zadnych babli w zbiorniczku.Wszyscy mowia o zapowietrzonym ukladzie.JAK TO ODPOWIETRZYC!
Ja robiłęmw B3 odpowietrzenie układu w ten sposób: nagrzewałem silnik i na odpalonym silniku luzowałem przewody doprowadzające płyn do nagrzewnicy. Powinieneś wtedy słyszeć syczenie powietrza(a źle by nie było, gdybyś zobaczył także płyn). Powinno być OK. A jak nie chcesz się bawić, to kup sobie w sklepie przewód z odpowietrznikiem(chyba tylko firma Topran produkuje)- koszt ok. 40zł.

au1310
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 10 wrz 2010, 09:13
Lokalizacja: gizycko

Post autor: au1310 » 20 gru 2010, 20:31

Dzieki.

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: misiek3456 » 21 gru 2010, 00:14

Witaj moim zdaniem masz uskodzony albo termostat albo pompe wody, jezeli chodzi o ogrzewanie i zakladajac ze uklad odpowietrzyles poprawnie to mysle ze przyczyny szukaj w samej nagrzewnicy lub w klapach ktore zamykaja zimne powietrze sprawdz czy wszystkie pracuja jezeli tak to prawdopodobnie klapy nie maja juz wysciulki(na klapach naklejana jest gobka ktora ma za zadanie uszczelnienie i nie dopuszczanie zimniegi powietrza).


pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 22 gru 2010, 23:19

u mnie wcześniej kolego pokazywało 92 stopnie i szybko się grzał; 1 światła 60 sekund i już wentylator. Okazało się że miałem kruciec pęknięty z tyłu głowicy i zaciągało mi powietrze i tak się grzał;po wymianie krućca i pompy wodnej całej z podstawą bo robiłem rozrząd teraz mam przed 90 i nawet jak ostrzej jade to się cięzko podnosi poza 90; dopiero jakaś większa góra to wzrasta do 90 no ale zaraz spada na przed 90.Sprawdz czy nie masz wycieków gdzieś..

kuskus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2010, 18:45

Post autor: kuskus » 28 gru 2010, 19:00

panowie potrzebuje pomocy .
mam b3 1.8 benzyna+lpg.
problem jest taki grzala mi sie ona, weze byly zimne, i miałem problem z obrotami . spadaly one do zera gdy tylko zsie zatrzymałem. lub jechałem na luzie.
obroty juz sa dobre i weze sa cieple ale dalej mi siee grzeje, temperatura dochodzi do 100 stopni . pomocy ... wiecie co to moze byc??????

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 28 gru 2010, 19:03

O których wężach mówisz? Układ masz odpowietrzony?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 28 gru 2010, 20:56

Dolny wąż do chłodnicy przy tych 100st. jest ciepły, czy zimny :?:

kuskus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2010, 18:45

Post autor: kuskus » 31 gru 2010, 23:37

uklad mam odpowietrzony dolny waz do chłodnicy jest zimny

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 01 sty 2011, 01:58

kuskus pisze:uklad mam odpowietrzony dolny waz do chłodnicy jest zimny
To pewnie czas wymienić termostat.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 01 sty 2011, 13:26

Tak jest to termostat nie otwiera obiegu i dlatego jest dolny wąż zimny ;-)
Wymień termostat (Wahler albo Oryginalny z ASO) to długo będzie służył :mrgreen:

kuskus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2010, 18:45

Post autor: kuskus » 02 sty 2011, 19:25

dobra dzieki panomie wymienie to sie odezwe

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 sty 2011, 21:17

Przemo80b3 pisze:Tak jest to termostat nie otwiera obiegu i dlatego jest dolny wąż zimny ;-)
Wymień termostat (Wahler albo Oryginalny z ASO) to długo będzie służył :mrgreen:
No ja też zmieniłem na Wahlera za coś koło 45-50zł i dupaaaaaaaaaa dalej wąż zimny :evil:

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 06 sty 2011, 11:44

skoti pisze:
Przemo80b3 pisze:Tak jest to termostat nie otwiera obiegu i dlatego jest dolny wąż zimny ;-)
Wymień termostat (Wahler albo Oryginalny z ASO) to długo będzie służył :mrgreen:
No ja też zmieniłem na Wahlera za coś koło 45-50zł i dupaaaaaaaaaa dalej wąż zimny :evil:
To może trafił Ci się jakiś wadliwy, bo ja mam Wahlera i jak na razie jest ok <ok> . A kupiłem najpierw Verneta i też było źle, bo za wcześnie otwierał. Zmieniłem na Wahlera i jest dobrze.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 06 sty 2011, 21:20

A czy sprawdziłeś go przed zamontowaniem czy się otwiera i przy jakiej temperaturze ?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 06 sty 2011, 22:13

Tak sprawdziłem we wrzątku w garnku, chociaż takie spr. to o kant dupy rozbić stary też spr. i tak samo jak ten nowy się otwierał

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl