Ja robiłęmw B3 odpowietrzenie układu w ten sposób: nagrzewałem silnik i na odpalonym silniku luzowałem przewody doprowadzające płyn do nagrzewnicy. Powinieneś wtedy słyszeć syczenie powietrza(a źle by nie było, gdybyś zobaczył także płyn). Powinno być OK. A jak nie chcesz się bawić, to kup sobie w sklepie przewód z odpowietrznikiem(chyba tylko firma Topran produkuje)- koszt ok. 40zł.au1310 pisze:Wielkie dzieki.Fajne auto ale powoli trace cierpliwosc.Nie ma zadnych babli w zbiorniczku.Wszyscy mowia o zapowietrzonym ukladzie.JAK TO ODPOWIETRZYC!
[1.8 NE] Zbyt wysoka temperatura!!!
- misiek3456
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
- Lokalizacja: Wroclaw
Witaj moim zdaniem masz uskodzony albo termostat albo pompe wody, jezeli chodzi o ogrzewanie i zakladajac ze uklad odpowietrzyles poprawnie to mysle ze przyczyny szukaj w samej nagrzewnicy lub w klapach ktore zamykaja zimne powietrze sprawdz czy wszystkie pracuja jezeli tak to prawdopodobnie klapy nie maja juz wysciulki(na klapach naklejana jest gobka ktora ma za zadanie uszczelnienie i nie dopuszczanie zimniegi powietrza).
pozdrawiam
pozdrawiam
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
u mnie wcześniej kolego pokazywało 92 stopnie i szybko się grzał; 1 światła 60 sekund i już wentylator. Okazało się że miałem kruciec pęknięty z tyłu głowicy i zaciągało mi powietrze i tak się grzał;po wymianie krućca i pompy wodnej całej z podstawą bo robiłem rozrząd teraz mam przed 90 i nawet jak ostrzej jade to się cięzko podnosi poza 90; dopiero jakaś większa góra to wzrasta do 90 no ale zaraz spada na przed 90.Sprawdz czy nie masz wycieków gdzieś..
panowie potrzebuje pomocy .
mam b3 1.8 benzyna+lpg.
problem jest taki grzala mi sie ona, weze byly zimne, i miałem problem z obrotami . spadaly one do zera gdy tylko zsie zatrzymałem. lub jechałem na luzie.
obroty juz sa dobre i weze sa cieple ale dalej mi siee grzeje, temperatura dochodzi do 100 stopni . pomocy ... wiecie co to moze byc??????
mam b3 1.8 benzyna+lpg.
problem jest taki grzala mi sie ona, weze byly zimne, i miałem problem z obrotami . spadaly one do zera gdy tylko zsie zatrzymałem. lub jechałem na luzie.
obroty juz sa dobre i weze sa cieple ale dalej mi siee grzeje, temperatura dochodzi do 100 stopni . pomocy ... wiecie co to moze byc??????
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
To może trafił Ci się jakiś wadliwy, bo ja mam Wahlera i jak na razie jest ok <ok> . A kupiłem najpierw Verneta i też było źle, bo za wcześnie otwierał. Zmieniłem na Wahlera i jest dobrze.skoti pisze:No ja też zmieniłem na Wahlera za coś koło 45-50zł i dupaaaaaaaaaa dalej wąż zimny :evil:Przemo80b3 pisze:Tak jest to termostat nie otwiera obiegu i dlatego jest dolny wąż zimny
Wymień termostat (Wahler albo Oryginalny z ASO) to długo będzie służył :mrgreen: