Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI] dygot na 4 i 5 biegu między 1500 a 2200 obrotów

ODPOWIEDZ
kurnapany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2010, 18:29
Lokalizacja: Warszawa

[B4 1.9TDI] dygot na 4 i 5 biegu między 1500 a 2200 obrotów

Post autor: kurnapany » 14 gru 2010, 18:47

Dzień dobry

samochód wpada w dygot na 4 i 5 biegu między 1500 a 2200 obrotów tylko przy dodawaniu gazu, całym nadwoziem trzęsie. Przy zdjęciu nogi z gazu drżenie ustaje. Proszę o pomoc i ewentualnie wskazanie warsztatu w Warszawie gdzie można się zgłosić z tym kłopotem.

Dziękuje i pozdrawiam

Kuba

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 gru 2010, 19:54

kurnapany pisze:samochód wpada w dygot na 4 i 5 biegu między 1500 a 2200 obrotów tylko przy dodawaniu gazu, całym nadwoziem trzęsie.
Prawdopodobnie nastawnik w pompie wtryskowej do czyszczenia ,normalna przypadłość tego urzadzenia przy przebiegu ok.300 tys

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 15 gru 2010, 11:45

poza tym, ze to prawdopodobnie nastawnik, to nie powinno sie jezdizc na takich obrotach powyzej 3 biegu... Niedawno był o tym temat

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 16 gru 2010, 13:42

jak kolega Ross pisze. na 4 i 5 biegu minimum 2500 obr - bynajmniej ja tak jeżdzę...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 gru 2010, 15:18

icemerc pisze:jak kolega Ross pisze. na 4 i 5 biegu minimum 2500 obr -
:shock: A gdzie kolega takie ciekawostki wyczytał :roll:

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 16 gru 2010, 16:16

jak wyżej stawiam na nastawnik skontaktuj się z tym kolegom https://audi80.pl/adamm,u,6031.htm powinien ci pomóc

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 gru 2010, 17:47

kolega Adamm rzadko do nas zagląda także trzeba go szukać na forum golfa, ale i tak on jako jeden z pierwszych forumowiczów zaczął czyścić nastawniki więc na pewno powinien pomóc <ok>

poza tym dzięki jego poradzie uporałem się kiedyś z jednym problemem w samochodzie ;-)

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 17 gru 2010, 11:36

MUNIOR, w internecie wyczytałem :-D

kurnapany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2010, 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kurnapany » 21 gru 2010, 19:13

Dziękuję bardzo za pomoc skontaktowałem się z Adamem z Rembertowa potwierdził, że to na 99% nastawnik i mam nadzieję że uda się wyczyścić pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 gru 2010, 19:37

kurnapany pisze:to na 99% nastawnik i mam nadzieję że uda się wyczyścić pozdrawiam
Przy tej robocie nie może się coś nie udać ;-)

kurnapany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2010, 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kurnapany » 23 gru 2010, 12:41

Jest jeszcze jedna istotna kwestia, może przyda się komuś z podobnym problemem. Adam powiedział ze do czyszczenia nadaje się tylko nastawnik Pierburg. Do tego silnika stosowany był też Bosch (na szczęście to nie mój przypadek) i on nie nadaje się do wyczyszczenia trzeba go wymienić na nowy... Mam jeszcze pytanie do kolegi MUNIORA jak to jest z tymi obrotami? czy mogę jeździć na niskich na 4 i 5 biegu?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2010, 13:50

kurnapany pisze:Jest jeszcze jedna istotna kwestia, może przyda się komuś z podobnym problemem. Adam powiedział ze do czyszczenia nadaje się tylko nastawnik Pierburg. Do tego silnika stosowany był też Bosch
Wiemy ,wiemy ;-)
kurnapany pisze:Mam jeszcze pytanie do kolegi MUNIORA jak to jest z tymi obrotami? czy mogę jeździć na niskich na 4 i 5 biegu?
Z obrotami sprawa jest prosta ,mozna jeżdzić na takich ,na jakich słychac że silnik nie jest przeciążony na danym biegu ,w naszych zetorach ,no przynajmniej w moim , jest to ok.1700obr.poniżej tych obrotów słychać że silnik się męczy

kurnapany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2010, 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kurnapany » 23 gru 2010, 13:54

dzieki

[ Dodano: 2010-12-30, 21:01 ]
Dziękuje jeszcze raz za pomoc. To był oczywiście nastawnik. Pan Adam z Rembertowa bardzo sprawnie i fachowo się nim zajął. Po dygocie ani śladu! :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl