gibaj pisze:musisz wyłączyć i odpalać
Już dwa razy ustawiałem na pracującym silniku...
wystarczy na zgaszonym poluzować dwie śruby przez otwory w kole pompy i tą z tyłu pompy co jest przy przewodach od wtrysków i na odpalonym silniku luzuje się czwartą śrubę i za pomocą metalowego pręta (lub drewnianego kija od szczotki) delikatnie przekręca pompę (można zaprzeć o przewód doprowadzający paliwo) patrząc na kąt wtrysku, dokręca czwartą śrubę, gasi silnik i dokręca trzy pozostałe <ok>gibaj pisze:musisz wyłączyć i odpalać
widze ze w linku ten interfejs jest od viaken wiec bedzie smigal wejdz sobie na jego stronekojak85 pisze:Witam, chciałbym spytać, czy ktoś ma taki interfejs:
http://moto.allegro.pl/interfejs-vag-ob ... 79861.html
bo właśnie się zastanawiam nad kupnem. Potrzebna mi będzie wtyczka OBD1. Zależy mi, żeby to było po RS232 (COM). Powiedzcie, czy to będzie dobre lub zaproponujcie coś lepszego. Mam audika z 93 roku na Boshu. Doradźcie coś, bo już raz pisałem ale nikt się nie wypowiedział.
E tam ...ja jak UKI_XX, ustawiam na odpalonym ,bo szkoda czasu bawić sie w ceregiele i w 5 minut jest po zabawie :mrgreen: dłuzej trwa odkręcanie tych śrub za kołem niż ustawianiegibaj pisze:musisz wyłączyć i odpalać
Nikt nie powiedział że przy kącie 23 nie bedzie odpalał ,ale jak ustawisz na 50 bedzie tak jak powinno być i na pewno bedzie odpalał z półobrotuRoss pisze:ja mam statyczny kąt wtryski ók 23 i po nocy przy 4 stopniach odpala bez problemu... jak to jest ? Może to dzieki temu, że silnik po remoncie i ma dobrą kompresje ? Mimo wszystko przestawiac na ok 50 ?