[1.8 PM "LPG"] Przerywa na benzynie i gazie !!
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jeśli masz "pm" to powinno być na bloku silnika napisane * pm * ja tak mam. Dokładnie to patrząc na silnik od strony lewego błotnika, looknij na sam środek nieco poniżej łączenia głowicy z blokiem. Być może żeby to zobaczyć będziesz musiał wsiąść ściereczkę nasączoną WD40 bądź innym tego rodzaju specyfikiem i wyczyścić to miejsce, bo może a raczej na pewno jest zaśniedziałe, a ten nadruk jest bardzo cieniutki.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
A Tu się mylisz kolego Mam NE pod maską i jest ten zielony zbiorniczekGerB3 pisze:Na moje to jest RU 75KM, NE nie ma tej "gruszki" zielonej po lewej stronie i filtra paliwa z prawej. PM to na pewno nie jest, inaczej wygląda dolot
A to coś przykręcone do pokrywy zaworów, to chodzi Ci o ten jakby zbiorniczek do którego dochodzą 3 przewody :?: To jest akumulator paliwa (nie wiem czy to fachowa nazwa tego elementu)
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
To jak blok masz z PM to osprzęt już niekoniecznie - w PM nie ma ani tej gruszki ani tego zbiorniczka o którym mówi Przemo. Zrób jeszcze takie zdjęcie - zdejmij obudowę filtra powietrza i będzie wiadomo czy masz gaźnik czy wtrysk. Jakbyś miał PMa to brakuje Ci chociażby tłumika szmerów zasysanego powietrza- takiego ślimaka plastikowego po lewej stronie i zbiornika z węglem aktywnym po prawej.
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
na gaźniku musi być koledzy bo popatrzcie na filtr paliwa a w NE ten zielony zbiorniczek podcisnienia jest na 100 % i akumulator paliwa też; to jest NE w 100% a glowica może być z PM. A to co ja ci doradze to to że na gazie nierówno chodzi to może już reduktor do wymiany bo niewiadomo ile ma przelatane i nie trzyma obrotów; jak go ustawił na gorącym to znowu na zimnym mu brakuje i jak go ustawisz na zimnym to na gorącym będzie miał za dużą dawkei będzie budą terepało, a co do benzyny to źle masz ustawione uchylenia przepsutnicy; musisz rozgiąć to V górne koło siłownika i zobacz co się bedzie działo
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie