Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 PM "LPG"] Przerywa na benzynie i gazie !!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 gru 2010, 18:31

PM na 100% nie, NE na 99,9% bo Ty masz tą gruszke zieloną i jakieś urządzenie przykręcone do pokrywy zaworów a NE tego nie ma, z kolei RU posiada wszystkie cechy Twojego silnika:

http://img209.imageshack.us/i/22513727.jpg/

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 25 gru 2010, 18:45

Jeśli masz "pm" to powinno być na bloku silnika napisane * pm * ja tak mam. Dokładnie to patrząc na silnik od strony lewego błotnika, looknij na sam środek nieco poniżej łączenia głowicy z blokiem. Być może żeby to zobaczyć będziesz musiał wsiąść ściereczkę nasączoną WD40 bądź innym tego rodzaju specyfikiem i wyczyścić to miejsce, bo może a raczej na pewno jest zaśniedziałe, a ten nadruk jest bardzo cieniutki.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 25 gru 2010, 19:40

GerB3 pisze:Na moje to jest RU 75KM, NE nie ma tej "gruszki" zielonej po lewej stronie i filtra paliwa z prawej. PM to na pewno nie jest, inaczej wygląda dolot
A Tu się mylisz kolego ;-) Mam NE pod maską i jest ten zielony zbiorniczek ;-)
A to coś przykręcone do pokrywy zaworów, to chodzi Ci o ten jakby zbiorniczek do którego dochodzą 3 przewody :?: To jest akumulator paliwa (nie wiem czy to fachowa nazwa tego elementu)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 gru 2010, 19:44

Według tego naszego spisu silników na forum to NE nie ma tych elementów ;-)

Może to od gaźnika zależy, ten z automatycznym ssaniem chyba tego nie miał.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 25 gru 2010, 19:50

GerB3 pisze:Według tego naszego spisu silników na forum to NE nie ma tych elementów ;-)

Może to od gaźnika zależy, ten z automatycznym ssaniem chyba tego nie miał.
No ale u mnie są te elementy i jeszcze w 2 Audiczkach, które są w rodzinie (z takimi samymi silnikami NE 90KM )

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 25 gru 2010, 19:57

A po numerze seryjnym na bloku nie dowiem się jaki to silnik ?? Potrzebuje szybkiej pomocy :)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 gru 2010, 20:03

Ale obok numeru na bloku w tej samej lini jakis centymetr w lewo masz oznaczenie literowe - odczytaj je a problem bedziesz miał z głowy ;-) Pepier ścierny, WD40 szmatka i za chwile wiesz na czym stoisz - raczej czym jeździsz :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 25 gru 2010, 21:27

Jest to silnik 1.8 z katem "PM" :-P
Także co to może byc za przyczyna mojego problemu ??

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 gru 2010, 21:32

To jak blok masz z PM to osprzęt już niekoniecznie - w PM nie ma ani tej gruszki ani tego zbiorniczka o którym mówi Przemo. Zrób jeszcze takie zdjęcie - zdejmij obudowę filtra powietrza i będzie wiadomo czy masz gaźnik czy wtrysk. Jakbyś miał PMa to brakuje Ci chociażby tłumika szmerów zasysanego powietrza- takiego ślimaka plastikowego po lewej stronie i zbiornika z węglem aktywnym po prawej.

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 25 gru 2010, 21:41

Sprawdzę, jeszcze jutro dokładnie bo nie mam jak do garażu wjechac bo lód jest a podjazd mam pod górkę i tak przetarłem papierem na bloku i latarka poświeciłem i drobnym drukiem PM było, ale jutro sprawdzę jeszcze dokładnie :mrgreen:

Na gaźniku jest.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 25 gru 2010, 22:13

na gaźniku musi być koledzy bo popatrzcie na filtr paliwa :) a w NE ten zielony zbiorniczek podcisnienia jest na 100 % i akumulator paliwa też; to jest NE w 100% a glowica może być z PM. A to co ja ci doradze to to że na gazie nierówno chodzi to może już reduktor do wymiany bo niewiadomo ile ma przelatane i nie trzyma obrotów; jak go ustawił na gorącym to znowu na zimnym mu brakuje i jak go ustawisz na zimnym to na gorącym będzie miał za dużą dawkei będzie budą terepało, a co do benzyny to źle masz ustawione uchylenia przepsutnicy; musisz rozgiąć to V górne koło siłownika i zobacz co się bedzie działo ;)

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 26 gru 2010, 08:57

davidpolska pisze:na gaźniku musi być koledzy bo popatrzcie na filtr paliwa :) a w NE ten zielony zbiorniczek podcisnienia jest na 100 % i akumulator paliwa też; to jest NE w 100% a glowica może być z PM.
Blok może być z PM bo oznaczenie jest na bloku, a nie na głowicy :-)

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 26 gru 2010, 12:18

no tak pomyliło mi się :) przemo ma racje

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 26 gru 2010, 14:50

davidpolska pisze:a co do benzyny to źle masz ustawione uchylenia przepsutnicy; musisz rozgiąć to V górne koło siłownika i zobacz co się bedzie działo ;)
Możesz dokładnej wyjaśnić o co chodzi z tym "V"?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 26 gru 2010, 19:27

No ale jest on na gaźniku, bo gdyby nie był to nie było by zielonego zbiorniczka i akumulatora paliwa ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl