[B4 1.9 tdi 1Z]jaki zamiennik zaworu N75
[B4 1.9 tdi 1Z]jaki zamiennik zaworu N75
Mam problem z dostaniem zaworu N75 o numerze 028906283 B,wszędzie się napotykam na zawory o symbolach końcowych A,F,J
Moje pytanko brzmi czy któryś z zaworów o symbolach końcowych A,F,J podejdzie do mojej audicy ewentualnie prosił bym o namiary na jaką stronkę w necie gdzie mógłbym dostać zaworek z orginalnym oznaczeniem.
Moje pytanko brzmi czy któryś z zaworów o symbolach końcowych A,F,J podejdzie do mojej audicy ewentualnie prosił bym o namiary na jaką stronkę w necie gdzie mógłbym dostać zaworek z orginalnym oznaczeniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Widzę że się koledze niepotrzebnie włączył komplikator z tymi numerkami :mrgreen: Tu klikamy kup teraz http://allegro.pl/zawor-regulacji-n75-t ... 40854.html i po problemie
Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 09:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak :mrgreen: do twojego 1z i do wszystkich innych idzie taki sam .A co do zaworkow ze szrotu to odradzam ,choć nie do końca ,bo sam jestem zwolennikiem używek ,tyle tylko że ze wzgledu na specyfikę ich pracy, czyli ciągłe cykanie przez ileś tam set tysiecy kilometrów ,te które pracowały jako n75 są wyklepane na full ...tak tak, bo zapewne nie wszyscy wiedzą ale dokładnie takie same zaworki procowały jako np.zaworki zamykajace obieg wewnetrzny klimatyzacji ,np.w naszych poczciwych b4 jak również np.w beemkach. Takie zaworki można smiało zakładać w miejsce n75 bo nie są "wyklepane " z racji tego że pracują sporadycznie np. w momencie zalaczania i wyłaczania klimy .Jak ktoś ma w 1z ori klimę to moze śmiało zamienić zaworki miejscami i szwankujacy przy zbijaniu ciśnienia n75 bedzie bez szwankowania zamykał i otwierał obieg wewnetrzny rec o ile jest sprawny elektrycznie,a zaworek zamykajacy obieg wewnętrzny rec bedzie przez długie lata działał jako n75 bo nie jest wyklepanyhackthemilk pisze:cześć MUNIOR, mam pytanko do mojego 1Z też idzie taki N75? znów mi odcina przy ok 120km/h a to jest już drugi (używany ze szrotu) zaworek i mam dość - chce być pewny że tym razem to trochę dłużej podziała - niż ten w/w.
Wiem, że odkopuje
odkąd mam auto n75 cykał i turbo ładowało, ostatnio zaczął przestwać cykać i auto nie jedzie. Wyjąłem go, przeczyściłem wd 40 i znowu chwile było(2 tygodnie) ok. Teraz znów nie cyka i nie ładuje. Wskaźnik boosta pokazuje max 0,3 bara doładowanie i aut jedzie śmiesznie, bo naciskam gaz a ono dopiero za chwile zaczyna przyspieszac ale to przyspieszenie jest prawie zerowe (przypomina mi sie moje b3 z 1,6d). Początkiem objawów padania n75 jest takie dzwine zachowanie auta koło 2200obr, jakby ktos dodawał i ujmował gazu.
Czy te literki w oznaczeniu n75 są nie ważne? Każdy n75 będzie dawał rade?
Tata ma paska b4 z afn i ma klime, czy ten zaworek z klimy będzie pasował do mnie, czy może afn ma inaczej sterowaną klime?
odkąd mam auto n75 cykał i turbo ładowało, ostatnio zaczął przestwać cykać i auto nie jedzie. Wyjąłem go, przeczyściłem wd 40 i znowu chwile było(2 tygodnie) ok. Teraz znów nie cyka i nie ładuje. Wskaźnik boosta pokazuje max 0,3 bara doładowanie i aut jedzie śmiesznie, bo naciskam gaz a ono dopiero za chwile zaczyna przyspieszac ale to przyspieszenie jest prawie zerowe (przypomina mi sie moje b3 z 1,6d). Początkiem objawów padania n75 jest takie dzwine zachowanie auta koło 2200obr, jakby ktos dodawał i ujmował gazu.
Czy te literki w oznaczeniu n75 są nie ważne? Każdy n75 będzie dawał rade?
Tata ma paska b4 z afn i ma klime, czy ten zaworek z klimy będzie pasował do mnie, czy może afn ma inaczej sterowaną klime?
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
Niedawno przerabiałem temat z N75. Te literki na końcu numeru oznaczają sposób jego montażu w aucie tzn. 028906283F ( ja taki kupiłem - oryginał ) miał dwoje uszu do przykręcenia go, a mój "stary" zawór 028906283 miał tylko jedno ucho do montażu. Musiałem coś wykombinować z montażem bo z tych uszu żadne nie pasowało do mojego auta.
Na szczęście można bez problemu przełożyć ten "metal z uszami" ze starego wystarczy odgiąć cztery "blaszki" i "voila". Fotek nie mam ale ten link pomoże KLIK
Na szczęście można bez problemu przełożyć ten "metal z uszami" ze starego wystarczy odgiąć cztery "blaszki" i "voila". Fotek nie mam ale ten link pomoże KLIK