Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 tdi 1Z]jaki zamiennik zaworu N75

krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

[B4 1.9 tdi 1Z]jaki zamiennik zaworu N75

Post autor: krzychux » 22 gru 2010, 20:03

Mam problem z dostaniem zaworu N75 o numerze 028906283 B,wszędzie się napotykam na zawory o symbolach końcowych A,F,J
Moje pytanko brzmi czy któryś z zaworów o symbolach końcowych A,F,J podejdzie do mojej audicy ewentualnie prosił bym o namiary na jaką stronkę w necie gdzie mógłbym dostać zaworek z orginalnym oznaczeniem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 gru 2010, 21:14

Widzę że się koledze niepotrzebnie włączył komplikator z tymi numerkami :mrgreen: Tu klikamy kup teraz http://allegro.pl/zawor-regulacji-n75-t ... 40854.html i po problemie ;-)
Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 09:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 gru 2010, 22:34

co ty mu munior pokazujesz? :-/

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 22 gru 2010, 22:37

gibaj pisze:co ty mu munior pokazujesz? :-/
załączył się vebasto ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 gru 2010, 22:41

nie patrz na numerki tylko żeby wtyczka pasowała i do tej akurat turbiny

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2010, 09:42

gibaj pisze:co ty mu munior pokazujesz?
<uhh> Łoj sory już poprawiłem , to było moje webasto ;-)

krzychux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 cze 2010, 09:30
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: krzychux » 23 gru 2010, 13:13

Dzieki koledzy już wiem na czym stoje ,pytałem bo jeden koleś ze sklepu wprowadził mnie w błąd.

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 25 gru 2010, 19:46

cześć MUNIOR, mam pytanko do mojego 1Z też idzie taki N75? znów mi odcina przy ok 120km/h a to jest już drugi (używany ze szrotu) zaworek i mam dość - chce być pewny że tym razem to trochę dłużej podziała - niż ten w/w. :-x :-?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 gru 2010, 19:52

jak masz na pierburgu to napewno taki sam zresztą na boshu też to samo :mrgreen:

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 25 gru 2010, 19:59

gibaj pisze:jak masz na pierburgu
tak pierburgu


oki dzięki za info i za namiar (link)

P.S.:gibaj, MUNIOR, odezwe się na PW mam kilka pytań co do fejsu Vag ok
:-P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 gru 2010, 20:08

hackthemilk pisze:cześć MUNIOR, mam pytanko do mojego 1Z też idzie taki N75? znów mi odcina przy ok 120km/h a to jest już drugi (używany ze szrotu) zaworek i mam dość - chce być pewny że tym razem to trochę dłużej podziała - niż ten w/w.
Tak :mrgreen: do twojego 1z i do wszystkich innych idzie taki sam .A co do zaworkow ze szrotu to odradzam ,choć nie do końca ,bo sam jestem zwolennikiem używek ,tyle tylko że ze wzgledu na specyfikę ich pracy, czyli ciągłe cykanie przez ileś tam set tysiecy kilometrów ,te które pracowały jako n75 są wyklepane na full ...tak tak, bo zapewne nie wszyscy wiedzą ale dokładnie takie same zaworki procowały jako np.zaworki zamykajace obieg wewnetrzny klimatyzacji ,np.w naszych poczciwych b4 jak również np.w beemkach. Takie zaworki można smiało zakładać w miejsce n75 bo nie są "wyklepane " z racji tego że pracują sporadycznie np. w momencie zalaczania i wyłaczania klimy .Jak ktoś ma w 1z ori klimę to moze śmiało zamienić zaworki miejscami i szwankujacy przy zbijaniu ciśnienia n75 bedzie bez szwankowania zamykał i otwierał obieg wewnetrzny rec o ile jest sprawny elektrycznie,a zaworek zamykajacy obieg wewnętrzny rec bedzie przez długie lata działał jako n75 bo nie jest wyklepany

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 08 sty 2012, 12:18

Wiem, że odkopuje

odkąd mam auto n75 cykał i turbo ładowało, ostatnio zaczął przestwać cykać i auto nie jedzie. Wyjąłem go, przeczyściłem wd 40 i znowu chwile było(2 tygodnie) ok. Teraz znów nie cyka i nie ładuje. Wskaźnik boosta pokazuje max 0,3 bara doładowanie i aut jedzie śmiesznie, bo naciskam gaz a ono dopiero za chwile zaczyna przyspieszac ale to przyspieszenie jest prawie zerowe (przypomina mi sie moje b3 z 1,6d). Początkiem objawów padania n75 jest takie dzwine zachowanie auta koło 2200obr, jakby ktos dodawał i ujmował gazu.

Czy te literki w oznaczeniu n75 są nie ważne? Każdy n75 będzie dawał rade?
Tata ma paska b4 z afn i ma klime, czy ten zaworek z klimy będzie pasował do mnie, czy może afn ma inaczej sterowaną klime?

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 08 sty 2012, 12:38

N75 możesz dobrać wg Etki tam znajdziesz numer A polecam kupić nowy zaworek. Z przesyłka z wyszło ok 100 PLN na allegro. Sprzedawcę można zapytać ew. czy pasuje do twojego modelu.

Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 08 sty 2012, 16:43

Niedawno przerabiałem temat z N75. Te literki na końcu numeru oznaczają sposób jego montażu w aucie tzn. 028906283F ( ja taki kupiłem - oryginał :-) ) miał dwoje uszu do przykręcenia go, a mój "stary" zawór 028906283 miał tylko jedno ucho do montażu. Musiałem coś wykombinować z montażem bo z tych uszu żadne nie pasowało do mojego auta.

Na szczęście można bez problemu przełożyć ten "metal z uszami" ze starego wystarczy odgiąć cztery "blaszki" i "voila". Fotek nie mam ale ten link pomoże KLIK

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 08 sty 2012, 22:36

Wiem że najłatwiej założyć nowy zaworek, ale najpierw pokombinuje z tym co mam, a potem zaglądne do taty auta bo ma klime i może nada się to co Munior wyżej napisał :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl