Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Sens zakładania pompy z AFN ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
MolibdynowyGość
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 316
Rejestracja: 28 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Łódź.

Post autor: MolibdynowyGość » 18 gru 2010, 21:27

potem taki przyjedzie i powie, że ma 1.9 TD xD Sorry za offtopic Ice :)

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 19 gru 2010, 12:56

spoko... przyjade i powiem ze juz tylko zostało samo 1.9 D aby ekonimiczniej było :mrgreen:

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 25 gru 2010, 15:25

Zeby bylo milo szybko i w miare oszczednie :

1. Pompa 11 z paska. lub 10 z ASV
2. Wtryski 216 lub chociaz ori ASV
3. Turbo GT20/22xx lub ARL 1749VB
4. Wydech w calosci w przelot z ostatnim tlumikiem
5. FIMC
6. SOFT musowo!
7. Ecu 16 bit.

Awatar użytkownika
sokolnh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2010, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sokolnh » 25 gru 2010, 17:50

spawacz pisze:Zeby bylo milo szybko i w miare oszczednie :

1. Pompa 11 z paska. lub 10 z ASV
2. Wtryski 216 lub chociaz ori ASV
3. Turbo GT20/22xx lub ARL 1749VB
4. Wydech w calosci w przelot z ostatnim tlumikiem
5. FIMC
6. SOFT musowo!
7. Ecu 16 bit.
to takiego setupu z 11- tką to musowo 0.230 mm ;-)

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 25 gru 2010, 22:14

:-P
sokolnh pisze:
spawacz pisze:Zeby bylo milo szybko i w miare oszczednie :

1. Pompa 11 z paska. lub 10 z ASV
2. Wtryski 216 lub chociaz ori ASV
3. Turbo GT20/22xx lub ARL 1749VB
4. Wydech w calosci w przelot z ostatnim tlumikiem
5. FIMC
6. SOFT musowo!
7. Ecu 16 bit.
to takiego setupu z 11- tką to musowo 0.230 mm ;-)

tak w tym układzie 230mm i najnowsze TDi-ki nawet 2,5 chowają się głęboko <ok> ale sprzęgło woła o pomstę do nieba :-P

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 25 gru 2010, 22:23

A od czego mamy VR6 :mrgreen:

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 25 gru 2010, 22:28

spawacz pisze:A od czego mamy VR6 :mrgreen:

żeby zrezać skrzynie i sprzęgło i założyć do B4 <ok>

Grze$iuuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 14 gru 2010, 20:59
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Grze$iuuu » 30 gru 2010, 11:41

spawacz pisze:Zeby bylo milo szybko i w miare oszczednie :

1. Pompa 11 z paska. lub 10 z ASV
2. Wtryski 216 lub chociaz ori ASV
3. Turbo GT20/22xx lub ARL 1749VB
4. Wydech w calosci w przelot z ostatnim tlumikiem
5. FIMC
6. SOFT musowo!
7. Ecu 16 bit.
W miarę oszczędnie to raczej nie będzie. Z resztą przy tym co napisałeś to sprzęgło by należało zrobić na początku, ponieważ nawet by nie dało się auta shamować a co za tym idzie, napisać softa dobrze :) Druga sprawa, że na tych gratach z pompą 11 i wtryskami 0.230 uszyskamy moc rzędu 19x km i ok 400nm, a silnik już tego nie zniesie za dobrze. Wtedy trzeba uszczelki wymienić wszystkie i mocniejsze śruby głowicy itd. , bo doładowanie inaczej wydmucha nam uszczelki ;/ Poza tym silnik 1z jest najstarszym TDI więc i najbardziej wyeksploatowanym. Kolejny problem to znaleźć zdrową pompę 11mm, teraz to jest bardzo ciężko ;/ wszystkie są już wysłużone a i te, które są już założone u wielu użytkowników tdi tracą swoją wydajnośc i spada moc auta np. ze 19x na 17x km ;/ Pomijam problemy z trakcją przy 19xkm i ok 400nm. Najlepiej to włożyć te wtryski 0.230 , turbo z arl, FMIC (koniecznie) no i soft. Mamy tym sposobem ok 160-170km i 350-360nm. Ja u siebie miałem AHF (110km) i właśnie takie graty plus do tego kolektor ssący arl bez EGR, dolot z arl plus stożek zabudowany z dolotem świeżego powietrza do niego. Uzyskałem moc 170km i 382nm i to na seryjnym sprzęgle. Przejechałem na tym ponad 40-50tys km, no i sprzęgło łapało uślizgi ( ale i tak było pancerne bo przy tym co było to nie powinno trzymać już w ogóle :) ) Miałem już zestaw wzmocnionego sprzęgła VR6 wraz z kołem jednomasowym ale niestety nie zdążyłem już tego zestawu założyć :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl