Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3] Jak podłączyć przekaźnik.

ODPOWIEDZ
audik1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 16 sie 2007, 09:49
Lokalizacja: okolice Gliwic

[80 b3] Jak podłączyć przekaźnik.

Post autor: audik1984 » 26 gru 2010, 19:46

Witam pytanie moje moze dla wielu zdac sie dziecinne :) ale mam pytanie odnosnie podlaczenia przekaznika. Mianowicie wzialem sie za zakladanie el szyb niestety nie ori. Wszystko dziala itd. tylko z tego co wiem w inst. el szyb powinien byc przekaznik. i pytanie pod ktore konkretnie przewody je podpiac? mam przekaznik elmot typ 543 sa tam oznaczenia nóżek :) 85, 86, 2 razy 87 oraz 30. Mam nadzieje ze ktos mnie zrozumie o co mi chodzi :) pozdro

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 gru 2010, 20:00

Raczej mało prawdopodobne żeby cię ktoś zrozumiał ponieważ:

1 to jest koplet no name nie ori i nie mamy schematów (chyba że dostałeś)
2 to zwykły przekażnik i jedynie co moge powiedzieć to chyba jest do odcięcia prądu głównego jeżeli by był brany przed stacyjką .

Bo jak brałeś za to może róznie się skonczyć stacyjka ma pewne normy.

audik1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 16 sie 2007, 09:49
Lokalizacja: okolice Gliwic

Post autor: audik1984 » 26 gru 2010, 20:45

Plus do przełączników brałem po przekręceniu stacyjki ( czarny przewód w kostce stacyjki) i wlasnie chcialem sie dowiedziec czy ow przekaznik jest jakos "niezbedny) czy wystarczy ten plus przerwac miejscem na bezpiecznik. wybaczcie ale w sprawach elektr. jestem raczej kiepski :P moge doradzac w sprawach lakierniczych :) ale nie elektrycznych :)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 gru 2010, 22:02

Tak na oko to powinno wyglądać tak:

Główny plus wziety ze skrzynki przed stacyjką (sa takie trzy duże piny od spodu konsoli bezpieczników) ten przewód powinien bym przerwany i sterowany owym przekąźnikiem gdzie z tej skrzynki plus idzie do zacisku 86 dalej z zacisku 87 idzie do do tych przełączników szyby. 30 dajesz mase 85 plus po stacyjce ( lub wykombinowany modół poźnego wyłaczenia)

Ps z pamieci mogłem sie polylić miedzy 85 a 86.


W takim przypadku jak opisałem nie ma dodatkowych obciążen stacyjki a co za tym idzie spokojnie dłużej może pracować.

W twoim przypadku jak zrobiłeś wiąze się z tym że stacyja (kostka stacyjki) ma dodatkowe obciązenie (nie małe) i może się grzać i szybciej padnie ale to loteria może nie musi.

audik1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 16 sie 2007, 09:49
Lokalizacja: okolice Gliwic

Post autor: audik1984 » 27 gru 2010, 05:37

Dzieki :) pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl