[80 b3] Jak podłączyć przekaźnik.
[80 b3] Jak podłączyć przekaźnik.
Witam pytanie moje moze dla wielu zdac sie dziecinne ale mam pytanie odnosnie podlaczenia przekaznika. Mianowicie wzialem sie za zakladanie el szyb niestety nie ori. Wszystko dziala itd. tylko z tego co wiem w inst. el szyb powinien byc przekaznik. i pytanie pod ktore konkretnie przewody je podpiac? mam przekaznik elmot typ 543 sa tam oznaczenia nóżek 85, 86, 2 razy 87 oraz 30. Mam nadzieje ze ktos mnie zrozumie o co mi chodzi pozdro
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Raczej mało prawdopodobne żeby cię ktoś zrozumiał ponieważ:
1 to jest koplet no name nie ori i nie mamy schematów (chyba że dostałeś)
2 to zwykły przekażnik i jedynie co moge powiedzieć to chyba jest do odcięcia prądu głównego jeżeli by był brany przed stacyjką .
Bo jak brałeś za to może róznie się skonczyć stacyjka ma pewne normy.
1 to jest koplet no name nie ori i nie mamy schematów (chyba że dostałeś)
2 to zwykły przekażnik i jedynie co moge powiedzieć to chyba jest do odcięcia prądu głównego jeżeli by był brany przed stacyjką .
Bo jak brałeś za to może róznie się skonczyć stacyjka ma pewne normy.
Plus do przełączników brałem po przekręceniu stacyjki ( czarny przewód w kostce stacyjki) i wlasnie chcialem sie dowiedziec czy ow przekaznik jest jakos "niezbedny) czy wystarczy ten plus przerwac miejscem na bezpiecznik. wybaczcie ale w sprawach elektr. jestem raczej kiepski moge doradzac w sprawach lakierniczych ale nie elektrycznych
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Tak na oko to powinno wyglądać tak:
Główny plus wziety ze skrzynki przed stacyjką (sa takie trzy duże piny od spodu konsoli bezpieczników) ten przewód powinien bym przerwany i sterowany owym przekąźnikiem gdzie z tej skrzynki plus idzie do zacisku 86 dalej z zacisku 87 idzie do do tych przełączników szyby. 30 dajesz mase 85 plus po stacyjce ( lub wykombinowany modół poźnego wyłaczenia)
Ps z pamieci mogłem sie polylić miedzy 85 a 86.
W takim przypadku jak opisałem nie ma dodatkowych obciążen stacyjki a co za tym idzie spokojnie dłużej może pracować.
W twoim przypadku jak zrobiłeś wiąze się z tym że stacyja (kostka stacyjki) ma dodatkowe obciązenie (nie małe) i może się grzać i szybciej padnie ale to loteria może nie musi.
Główny plus wziety ze skrzynki przed stacyjką (sa takie trzy duże piny od spodu konsoli bezpieczników) ten przewód powinien bym przerwany i sterowany owym przekąźnikiem gdzie z tej skrzynki plus idzie do zacisku 86 dalej z zacisku 87 idzie do do tych przełączników szyby. 30 dajesz mase 85 plus po stacyjce ( lub wykombinowany modół poźnego wyłaczenia)
Ps z pamieci mogłem sie polylić miedzy 85 a 86.
W takim przypadku jak opisałem nie ma dodatkowych obciążen stacyjki a co za tym idzie spokojnie dłużej może pracować.
W twoim przypadku jak zrobiłeś wiąze się z tym że stacyja (kostka stacyjki) ma dodatkowe obciązenie (nie małe) i może się grzać i szybciej padnie ale to loteria może nie musi.