Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG 2,3] - Problem z regulatorem ciśnienia paliwa?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
tom111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2010, 20:11
Lokalizacja: Lubin

[NG 2,3] - Problem z regulatorem ciśnienia paliwa?

Post autor: tom111 » 27 gru 2010, 20:27

Witam

Jestem "świerzakiem" i zaczynam niestety od działy technicznego :) Przewertowałem cały ten dział ale nie znalazłem odpowiedzie na moje pytanie.

Otóż posiadam B4 quattro z 2,3 ng mało używana wręcz wprawdzie wcale od nowości nie przejechała jeszcze nawet 80tys :) - kupiona nowa przez ojca więc wałka nie ma na liczniku:) Ale nie waże widocznie wiek już swoje robi otóż problem jest tego typu że po odpaleniu chodzi normalnie na ssaniu po jakiejś chwili zaczyna się dusić i przy prubie dodania gazu strzela w kolektor ssący :( podławi się tak z 4-5 min obroty się stabilizują i już jedzie dobrze. Dzisiaj odpiełem wtyczkę od regulatora paliwa i auto odrazu zaczeło pracować poprawnie podpiełem spowrotem i znów zaczeło się dusić. Tylko teraz pytanie czy to będzie przyczyna czy może coś jeszcze dawać jakiś dziwny sygnał do tego regulatora że tak fiksuje?

Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za wyrozumiałość :)
Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 20:54 przez tom111, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 gru 2010, 20:33

Regulator jest sterowany po części z sondy lambda oraz czujnika temperatury cieczy. Ale stawiam na czujnik temperatury bo sonda lambda przy mechanicznym wtrysku ma mały wpływ na pracę silnika.

tom111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2010, 20:11
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tom111 » 27 gru 2010, 20:39

Hmm przyznam szczerze że może być bo w zasadzie objaw występuje tylko w jakimś zakresie temperatury silnika, bo i na zimnym i na gorącym chodzi poprawnie. Jutro sprawdzę go miernikiem jak się zachowuje - szkoda że w tym silniku nie idzie powalczyć vag-iem:( wtedy jest czarno na białym:)

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 27 gru 2010, 20:42

_uwaga

tom111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2010, 20:11
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tom111 » 27 gru 2010, 20:54

Powinno być ok:)

[ Dodano: 2010-12-28, 10:58 ]
No więc tak po odpięciu czujnika temp. brak zmian po odpięciu sondy lambda silnik zaczyna pracować poprawnie więc chyba wszystko jasne:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl