Witam
Jestem "świerzakiem" i zaczynam niestety od działy technicznego Przewertowałem cały ten dział ale nie znalazłem odpowiedzie na moje pytanie.
Otóż posiadam B4 quattro z 2,3 ng mało używana wręcz wprawdzie wcale od nowości nie przejechała jeszcze nawet 80tys - kupiona nowa przez ojca więc wałka nie ma na liczniku:) Ale nie waże widocznie wiek już swoje robi otóż problem jest tego typu że po odpaleniu chodzi normalnie na ssaniu po jakiejś chwili zaczyna się dusić i przy prubie dodania gazu strzela w kolektor ssący podławi się tak z 4-5 min obroty się stabilizują i już jedzie dobrze. Dzisiaj odpiełem wtyczkę od regulatora paliwa i auto odrazu zaczeło pracować poprawnie podpiełem spowrotem i znów zaczeło się dusić. Tylko teraz pytanie czy to będzie przyczyna czy może coś jeszcze dawać jakiś dziwny sygnał do tego regulatora że tak fiksuje?
Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za wyrozumiałość
[NG 2,3] - Problem z regulatorem ciśnienia paliwa?
[NG 2,3] - Problem z regulatorem ciśnienia paliwa?
Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 20:54 przez tom111, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków