Mam ostatnio problem ze ślizgającym się paskiem. Nie wiem czy to wina tego, że jest słabo naciągnięty, czy to może coś innego. Ślizganie występuje tylko wtedy gdy koła są skręcone na maxa. Na forum znalazłem u kogoś podobny problem i wtedy było mówione, że to pompa wody mu pada. Wolałbym, żeby w moim przypadku nie był to problem z pompą.
Niżej przedstawiam zdjęcie, na którym pokazuję koło pasowe, które przy skręconych kołach zatrzymuje się na moment i właśnie po nim ślizga się pasek. Czy to koło, ma coś wspólnego z pompą wody?
Dodam jeszcze, że pasek ugina się na ok 2~3cm, a więc może trochę za bardzo. Nie próbowałem go jeszcze mocniej naciągnąć, bo teraz nie ma trochę do tego warunków. Samochód stoi pod chmurką, a temperatura w ciągu dnia spada do -10 więc ręce grabieją, poza tym szybko robi się ciemno
