[1.8 PM "LPG"] Przerywa na benzynie i gazie !!
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
w książce download masz to opisane jak ją ustawić; pokaże ci na fotce zielona strzałka wskazuje to V; ale musisz wyciągnąć ssanie na full pchnąć ten siłownik co jest na nim to zielone V i zmierzyć szczeline w gaźniku przy przepustnicy (szczelina między krawedzią przepustnicy a scianką przelotu z prawej strony bo z lewej strony też będziesz miał szczeline ma być szczelina 4,5 mm;
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Nie ma co. Mam gaźnik Keihin 2 i patrze, że jest walnięte to co otwiera podciśnienie, które idzie do akumulatora paliwa i walnięty mam też ten czujnik, (od błotnika pasażera taki czarny) który połączony jest przewodem z całą wiązką kabli. Także mam uszkodzoną część niewymienną, więc szukam nowego gaźnika. Jeśli ktoś ma taki to proszę o wiadomość. A czy to jest przyczyna mojego problemu to się okaże jak wymienię gaźnik :mrgreen: Dam znać co i jak Pozdrawiam
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
A skoro jesteśmy przy gaźniku Keihin I to mam takie pytanie- dlaczego jak auto pracuje na benzynie nie rusza się nastawnik przepustnicy(tak ta część w czerwonym kółeczku się chyba nazywa, to "coś" połączone takim jakby drutem do tego gdzie idzie przewodzik od podciśnienia) a gdy auto przełączę na LPG to nastawnik "idzie w lewo"(patrząc od przodu samochodu)? Przepraszam za taki może trochę głupi opis problemu :roll: . A oto fotka- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/518 ... e6c85.html
Problem Z Silnikiem 1.8 PM b3
Witam Panowie Mam Taki Problem Wyciąłem Ostatnio Termostat Bo Mi Sie Nie Otwierał W ogóle Po Wyciągnięciu Termostatu Przejechałem 60km I Teraz Jak Odpalam Silinik Pochodzi Chwile I Sam Gaśnie Później Nie Chce W ogóle odpalić Ma Tak Jak By Odcięcie Paliwa Dodaje Mu Gazu Szarpie Całym Silnikiem I Nie Chce Wkręcać Go Na Obroty panowie Pomocy :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
ale to w czerwonym kółeczku dotyka Ci śrubeczki która jest zakontrowana na klucz 6; bo prawidłowo powinno być tak że jak silnik jest całkowicie zimny i wyłączony zapłon to zderzak nie dotyka śrubki; ale jak zapalisz to powinien dotknąć śrubki i jak się nagrzeje tak do 60 stopni to powinien się oddalić od śrubki; powinna być szczelina między śrubką a zderzakiem; zdejmij wężyk z tyłu z tego elektrozaworu; on wchodzi w nego od dołu i zassij powietrze to siłownik powinien się ruszać jak nie to siłownik padnięty; poczytaj mój temat tam chłopaki sięwypowiadli na ten temat bo też niewiedziałem co i jak
https://audi80.pl/18s-ne-keihin-i-zb ... t49744.htm
[ Dodano: 2011-01-14, 09:37 ]
a mam jeszcze pytanie koledzy ?? jest jakiś przekaźnik do podgrzewacza (jeża) albo bezpiecznik albo do czujnika jeża który jest na górze króćca wodnego
https://audi80.pl/18s-ne-keihin-i-zb ... t49744.htm
[ Dodano: 2011-01-14, 09:37 ]
a mam jeszcze pytanie koledzy ?? jest jakiś przekaźnik do podgrzewacza (jeża) albo bezpiecznik albo do czujnika jeża który jest na górze króćca wodnego
pawel_m pisze: Jak to gaźnik był "trochę krzywy"? Mógł byś rozwinąć wypowiedź?
Jak masz na gaźniku łączenie tak jakby dwóch warstw, co jak odkręcisz górną to masz dostęp do pływaka. Te 4 śruby były krzywe i cały gaźnik przestawiony
[ Dodano: 2011-01-16, 13:24 ]
Potrzebuje fotkę lub dobry i czytelny schemat podłączenia wężyków podciśnienia do elektrozaworku przy gaźniku Keihin. Chodzi mi o to skąd idą i gdzie się je podłącza.