Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 PM "LPG"] Przerywa na benzynie i gazie !!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 26 gru 2010, 21:02

w książce download masz to opisane jak ją ustawić; pokaże ci na fotce zielona strzałka wskazuje to V; ale musisz wyciągnąć ssanie na full pchnąć ten siłownik co jest na nim to zielone V i zmierzyć szczeline w gaźniku przy przepustnicy (szczelina między krawedzią przepustnicy a scianką przelotu z prawej strony bo z lewej strony też będziesz miał szczeline ma być szczelina 4,5 mm;

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 26 gru 2010, 21:42

I pchnąć go w lewą strone na full ??
No i teraz pytanie: Co jak będzie szczelina mniejsza lub większa ?? ;-)

I mam pchnąć ten siłownik co jest na niebiesko zaznaczony ??

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 27 gru 2010, 17:53

nie; masz pchnąć ten siłownik nad zieloną strzałką w prawo rqzem z tym czarnym plastkiem i zmierzyć szczeline; jeżeli będzie większa niż 4,5 mm to nie rozginasz tego V co jest zaznaczone zieloną strzałką tylko sciskasz

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 27 gru 2010, 20:00

Nie ma co. Mam gaźnik Keihin 2 i patrze, że jest walnięte to co otwiera podciśnienie, które idzie do akumulatora paliwa i walnięty mam też ten czujnik, (od błotnika pasażera taki czarny) który połączony jest przewodem z całą wiązką kabli. Także mam uszkodzoną część niewymienną, więc szukam nowego gaźnika. Jeśli ktoś ma taki to proszę o wiadomość. A czy to jest przyczyna mojego problemu to się okaże jak wymienię gaźnik :mrgreen: Dam znać co i jak :) Pozdrawiam :-P

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 28 gru 2010, 21:56

to załóż sobie Keihin I; jest o wiele bardziej dostępny;

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 29 gru 2010, 10:39

A skoro jesteśmy przy gaźniku Keihin I to mam takie pytanie- dlaczego jak auto pracuje na benzynie nie rusza się nastawnik przepustnicy(tak ta część w czerwonym kółeczku się chyba nazywa, to "coś" połączone takim jakby drutem do tego gdzie idzie przewodzik od podciśnienia) a gdy auto przełączę na LPG to nastawnik "idzie w lewo"(patrząc od przodu samochodu)? Przepraszam za taki może trochę głupi opis problemu :roll: . A oto fotka- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/518 ... e6c85.html

adi8krk7

Problem Z Silnikiem 1.8 PM b3

Post autor: adi8krk7 » 29 gru 2010, 12:49

Witam Panowie Mam Taki Problem Wyciąłem Ostatnio Termostat Bo Mi Sie Nie Otwierał W ogóle Po Wyciągnięciu Termostatu Przejechałem 60km I Teraz Jak Odpalam Silinik Pochodzi Chwile I Sam Gaśnie Później Nie Chce W ogóle odpalić Ma Tak Jak By Odcięcie Paliwa Dodaje Mu Gazu Szarpie Całym Silnikiem I Nie Chce Wkręcać Go Na Obroty panowie Pomocy :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 12 sty 2011, 21:12

Gaźnik zmieniłem i jest git. Tamten już walnięty jakiś był i trochę krzywy, także temat do zamknięcia :-D

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 13 sty 2011, 17:01

Jakubek pisze:Gaźnik zmieniłem i jest git. Tamten już walnięty jakiś był i trochę krzywy, także temat do zamknięcia :-D
Jak to gaźnik był "trochę krzywy"? Mógł byś rozwinąć wypowiedź?

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 14 sty 2011, 09:35

ale to w czerwonym kółeczku dotyka Ci śrubeczki która jest zakontrowana na klucz 6; bo prawidłowo powinno być tak że jak silnik jest całkowicie zimny i wyłączony zapłon to zderzak nie dotyka śrubki; ale jak zapalisz to powinien dotknąć śrubki i jak się nagrzeje tak do 60 stopni to powinien się oddalić od śrubki; powinna być szczelina między śrubką a zderzakiem; zdejmij wężyk z tyłu z tego elektrozaworu; on wchodzi w nego od dołu i zassij powietrze to siłownik powinien się ruszać jak nie to siłownik padnięty; poczytaj mój temat tam chłopaki sięwypowiadli na ten temat bo też niewiedziałem co i jak :)

https://audi80.pl/18s-ne-keihin-i-zb ... t49744.htm

[ Dodano: 2011-01-14, 09:37 ]
a mam jeszcze pytanie koledzy ?? jest jakiś przekaźnik do podgrzewacza (jeża) albo bezpiecznik albo do czujnika jeża który jest na górze króćca wodnego

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 15 sty 2011, 00:38

pawel_m pisze: Jak to gaźnik był "trochę krzywy"? Mógł byś rozwinąć wypowiedź?

Jak masz na gaźniku łączenie tak jakby dwóch warstw, co jak odkręcisz górną to masz dostęp do pływaka. Te 4 śruby były krzywe i cały gaźnik przestawiony :-P

[ Dodano: 2011-01-16, 13:24 ]
Potrzebuje fotkę lub dobry i czytelny schemat podłączenia wężyków podciśnienia do elektrozaworku przy gaźniku Keihin. Chodzi mi o to skąd idą i gdzie się je podłącza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl