
B4 DTM Competition quattro.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Świerzo wygląda, to nie powinno być z nim problemów. Pamiętam, jak kolega z pracy, opuszczał niżej swoje Mondeo ST. Naznosił narzędzi maści wszelakiej (no bo oczywiście klucza nie miał), założył na talerzyk metrowe "rolcangi" i jak pociągnął, to myślałem, że się o błotnik zabije. Okazało się, że swobodnie można to regulować jedną ręką.
AhahahhahahahhIC69 pisze:Pamiętam, jak kolega z pracy, opuszczał niżej swoje Mondeo ST. Naznosił narzędzi maści wszelakiej (no bo oczywiście klucza nie miał), założył na talerzyk metrowe "rolcangi" i jak pociągnął, to myślałem, że się o błotnik zabije. Okazało się, że swobodnie można to regulować jedną ręką.
<haha>
Generalnie zawsze sie lzej opuszcza niz podnosi , no i zalezy kto gdzie tym jezdzi bo po calej zimie na gwincie to tak poprostu reka tego nie ruszysz z miejsca

- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Adam, to był żart, a nie ironia. Sorry, nie miałem pojęcia, że tak to odbierzesz.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 22:39 przez IC69, łącznie zmieniany 1 raz.
Wolę sobie wszystko posprawdzać wcześniej, niż potem na szybko działać w okresie
wiosennym, jeszcze długo smutnych zimowych wieczorów, więc jest czas na ogarnięcie.
Żaden spam nie leci szanowni koledzy, tematy stricte techniczne <ok>
To dla mnie żadne zmartwienie, tyle na ten gwint czekałem, że teraz cała przyjemność
pobawić się śrubkami.
wiosennym, jeszcze długo smutnych zimowych wieczorów, więc jest czas na ogarnięcie.
Żaden spam nie leci szanowni koledzy, tematy stricte techniczne <ok>
To dla mnie żadne zmartwienie, tyle na ten gwint czekałem, że teraz cała przyjemność
pobawić się śrubkami.