Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

B4 DTM Competition quattro.

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 27 gru 2010, 23:57

no jasna sprawa bo pozniej i tak przydalo by sie pojezdzic i ubic zawias, poczekamy do wiosny i bedziemy znowu robil łał na forum z prezencja gwintu :D

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 28 gru 2010, 14:26

Kolczat, tak mówisz. Może i racja trzeba dozować przyjemność :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 28 gru 2010, 17:13

tylko sprawdz stan gwintu przed wiosna zeby pozniej na predce tokarzy nie szukac ;p

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 28 gru 2010, 17:34

Kolczat, na dniach go rozkręcę do pierwszej śrubki i zobaczymy
co w trawie piszczy - oczywista sprawa.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 28 gru 2010, 22:00

Świerzo wygląda, to nie powinno być z nim problemów. Pamiętam, jak kolega z pracy, opuszczał niżej swoje Mondeo ST. Naznosił narzędzi maści wszelakiej (no bo oczywiście klucza nie miał), założył na talerzyk metrowe "rolcangi" i jak pociągnął, to myślałem, że się o błotnik zabije. Okazało się, że swobodnie można to regulować jedną ręką.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 gru 2010, 22:04

IC69 pisze:Pamiętam, jak kolega z pracy, opuszczał niżej swoje Mondeo ST. Naznosił narzędzi maści wszelakiej (no bo oczywiście klucza nie miał), założył na talerzyk metrowe "rolcangi" i jak pociągnął, to myślałem, że się o błotnik zabije. Okazało się, że swobodnie można to regulować jedną ręką.
Ahahahhahahahh
<haha>
Generalnie zawsze sie lzej opuszcza niz podnosi , no i zalezy kto gdzie tym jezdzi bo po calej zimie na gwincie to tak poprostu reka tego nie ruszysz z miejsca :-/ jak jest czysciutki to jak najbardziej.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 28 gru 2010, 22:10

Generalnie zawsze sie lzej opuszcza niz podnosi
No popatrz, a ja głupi zawsze myślałem, że trudniej jest skrócić sprężynę, niż ją wydłużyć. :-P

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 gru 2010, 22:16

Irku nie łap mnie za słówka, nic zlego na mysli nie miałem :-/

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 28 gru 2010, 22:22

Adam, to był żart, a nie ironia. Sorry, nie miałem pojęcia, że tak to odbierzesz.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 22:39 przez IC69, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 gru 2010, 22:36

he to raczej ja zartu nie zalapałem i powinieniem sie tlumaczyc :oops:
Zachowałem sie jak gowniarz i obiecuje ze wiecej sie to nie powtorzy :mrgreen:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 28 gru 2010, 22:43

Eee tam ;-)

Dobra, nie zaśmiecajmy już Bartkowi tematu, bo nas jeszcze Modom wystawi. <nutka> ;-)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 28 gru 2010, 22:44

Wolę sobie wszystko posprawdzać wcześniej, niż potem na szybko działać w okresie
wiosennym, jeszcze długo smutnych zimowych wieczorów, więc jest czas na ogarnięcie.

Żaden spam nie leci szanowni koledzy, tematy stricte techniczne <ok>

To dla mnie żadne zmartwienie, tyle na ten gwint czekałem, że teraz cała przyjemność
pobawić się śrubkami.

Awatar użytkownika
plastuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: plastuch » 29 gru 2010, 00:36

gornik pisze:plastuch, chyba wiesz co piszesz wkońcu latasz już na tym.
Czasem jakieś majtki lecą na szybę czy nie bardzo :mrgreen: ?
No wiesz czujny byc musisz i za wczasu wycieraczki włączyć żeby Ci szyby nie pokleiło :mrgreen:

jaro81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 28 gru 2010, 18:05
Lokalizacja: Lublin okolice

Post autor: jaro81 » 29 gru 2010, 16:22

Witam.Górnik świetne masz to Compi.Widać włożone dużo pracy i $ .... Też czekam na swoją sztukę,ale albo się nic godziwego nie trafia,albo finans nie pozwala :-/ .Pozdro.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 29 gru 2010, 17:01

masz plastikowe nakretki gwintu?

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl