[B3 7A] Problem z mocą
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[B3 7A] Problem z mocą
Witam wszystkich
Kupiłem niedawno Audi 80 B3 Coupe Quattro z motorem 2.3 20V 170KM 7A przy kupowaniu okazało się że wóz wcale nie jedzie nawet nie pracował silnik na wolnych tylko od razu gasł ale że było bardzo tanie podjąłem się reanimacji .
Wymieniłem już wszystko wydaje mi się że zreanimowałem elektrykę - są wolne obroty ale nie ma mocy . Ostatnio wymieniłem resistorpack bo stary miał padnięty obwód, zdemontowałem gazownie, wymieniona przepustnica, przepływomierz, stukowce .
Proszę o pomoc i porady co może być ... bo jedzie się jak by miał z 75 KM a nie 170
Kupiłem niedawno Audi 80 B3 Coupe Quattro z motorem 2.3 20V 170KM 7A przy kupowaniu okazało się że wóz wcale nie jedzie nawet nie pracował silnik na wolnych tylko od razu gasł ale że było bardzo tanie podjąłem się reanimacji .
Wymieniłem już wszystko wydaje mi się że zreanimowałem elektrykę - są wolne obroty ale nie ma mocy . Ostatnio wymieniłem resistorpack bo stary miał padnięty obwód, zdemontowałem gazownie, wymieniona przepustnica, przepływomierz, stukowce .
Proszę o pomoc i porady co może być ... bo jedzie się jak by miał z 75 KM a nie 170
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
o świecach, kopułce , palcu i przewodach WN chyba wspominać nie musze...
zapłon z tego co pamiętam wszystko jest na znaki wiec szukaj czyść...
aparat musi być ustawiony idealnie na 0 zero, wyprzedzenie jest korygowane przez ECU
ewentualnie jak bedziesz miał coś tam nie tak i weźmiesz sie za kręcenie aparatem, to wyciagnij go i zbadaj stan zębatki napedzającej aparat i sprawdz czy jest metalowa czy plastikowa <ok> bo jak już ożywisz kunie to ta plastikowa to taki feler silnika :-|
jak masz dojście do oscyloskopu to proponuje zbadać sonde lambda,
nie napisałeś nic jakie spalanie a to przybliży stan sondy i przepływki.
Komputer silnika ma troszkę tych urządzeń z których bierze pomiar i decyduje czy to bedzie jechać czy nie jak coś bedziesz potrzebował, info wal na moje GG coś poradzimy :mrgreen:
zapłon z tego co pamiętam wszystko jest na znaki wiec szukaj czyść...
aparat musi być ustawiony idealnie na 0 zero, wyprzedzenie jest korygowane przez ECU
ewentualnie jak bedziesz miał coś tam nie tak i weźmiesz sie za kręcenie aparatem, to wyciagnij go i zbadaj stan zębatki napedzającej aparat i sprawdz czy jest metalowa czy plastikowa <ok> bo jak już ożywisz kunie to ta plastikowa to taki feler silnika :-|
jak masz dojście do oscyloskopu to proponuje zbadać sonde lambda,
nie napisałeś nic jakie spalanie a to przybliży stan sondy i przepływki.
Komputer silnika ma troszkę tych urządzeń z których bierze pomiar i decyduje czy to bedzie jechać czy nie jak coś bedziesz potrzebował, info wal na moje GG coś poradzimy :mrgreen:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Więc tak - sonda jest nówka , przepływka pracuje bo jak podpiąłem się miernikiem to widać jak zmienia parametry , kable i kopułka+ palec noweDziki pisze:o świecach, kopułce , palcu i przewodach WN chyba wspominać nie musze...
zapłon z tego co pamiętam wszystko jest na znaki wiec szukaj czyść...
aparat musi być ustawiony idealnie na 0 zero, wyprzedzenie jest korygowane przez ECU
ewentualnie jak bedziesz miał coś tam nie tak i weźmiesz sie za kręcenie aparatem, to wyciagnij go i zbadaj stan zębatki napędzającej aparat i sprawdz czy jest metalowa czy plastikowa <ok> bo jak już ożywisz kunie to ta plastikowa to taki feler silnika :-|
jak masz dojście do oscyloskopu to proponuje zbadać sonde lambda,
nie napisałeś nic jakie spalanie a to przybliży stan sondy i przepływki.
Komputer silnika ma troszkę tych urządzeń z których bierze pomiar i decyduje czy to bedzie jechać czy nie jak coś bedziesz potrzebował, info wal na moje GG coś poradzimy :mrgreen:
wywaliło mi po podpięciu się VAG-iem błąd czujnika temperatury i czujnika hala
jakieś nowe info znalazłeś co ten 3pinowy nieszczęsny czujnik potrafi przysporzyć :mrgreen: poza pokazywaniem na wskaźnik w liczniku skąd ty masz te dojścia informacji <ok> ale powiedz mi jeszcze kiedy ten czujnik ma robić jakieś komplikacje :roll: jak zawyża temp na liczniku, przerwa w obwodzie i nic nie pokazuje, czy trzecia opcja: ma swoją funkcje jakąś wewnętrzną :?:Leo pisze:czujnikt emperatury to ten 3pinowy , też ma wpływ na moc
a problem z brakiem mocy może pomorze wymiana samego tego z tyłu głowicy...
ewentualnie połaczenie wtyczki (może spadła)