Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A4 1.9 TDi AFN ] czarny dym nie odpala tylko kreci...

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 30 gru 2010, 10:26

icemerc pisze:kostrz, Dzis sytuacja pojawiła sie ponownie... tylko tym razem po odpalenia pracował nierówno, jakby nie na wszystkich cylindrach ale po kilku sekundach uspokoił sie i juz równo pracował... co o tym sądzisz?
albo się zapowietrza(tylko przezroczyste wężyki to pokarzą) lub z filtrem powietrza coś nie tak lub złe paliwo(może jakiś szajs zatankowany znajomy jak zatankował swojego tdi nie wiadomo czym to poszły wtryski,pompa cały układ paliwowy do wyczyszczenia), ,albo świece- przekaźnik-przewody do sprawdzenia, albo coś z pompa(nie cieknie przypadkiem pompa lub się poci ) lub wtryskami nie halo a vag naprawdę nic niepokojącego w parametrach nie pokazuje(kat jaki, dawka , korekty wtrysków, napięcie nastawnika na zapłanie i odpalonym ile jest, jaka temperatura silnika pokazywana jest na zimnym i ciepłym silniku, co z przepływką , wtryskiem sterującym i czujnikiem wału ?? trzeba posprawdzać

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 30 gru 2010, 12:50

Wrzuć logi statyczne zobaczymy ja bym mu podał rano osobno paliwo na wtryski ewentualnie spróbować odpalić go na plaka jeśli od razu zaskoczy to wina leży w zapowietrzaniu się ale logi możesz wrzucić

Byku21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:20

Post autor: Byku21 » 02 sty 2011, 00:21

a ja bym sprawdził czujnik temp w nastawniku,bo objawia się podobnie jak na uszkodzonym czujniku

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 02 sty 2011, 12:28

Byku21, Możesz rozwinąć swoją wypowiedz?? Bo mnie zaciekawiła... odrazu bym na warsztat podjechał i sprawdził czujnik...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 sty 2011, 13:00

Byku21 pisze:a ja bym sprawdził czujnik temp w nastawniku,bo objawia się podobnie jak na uszkodzonym czujniku
icemerc pisze:Byku21, Możesz rozwinąć swoją wypowiedz?? Bo mnie zaciekawiła... odrazu bym na warsztat podjechał i sprawdził czujnik...
Jak będziesz miał podłaczonego vaga ,to sprawdż temp.paliwa ,najlepiej najpierw na zimnym ,przed jazdą ,powinna być zblizona do temp.otoczenia ,nastepnie na ciepłym ,tu powinna być znacznie powyżej zera ,w zalezności jak nagrzany jest silnik i pompa wtryskowa ,przy obecnych temp.zapewne nie bedzie większa jak 30 stopni

Byku21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:20

Post autor: Byku21 » 03 sty 2011, 22:38

Jak będziesz miał podłaczonego vaga ,to sprawdż temp.paliwa ,najlepiej najpierw na zimnym ,przed jazdą ,powinna być zblizona do temp.otoczenia ,nastepnie na ciepłym ,tu powinna być znacznie powyżej zera ,w zalezności jak nagrzany jest silnik i pompa wtryskowa ,przy obecnych temp.zapewne nie bedzie większa jak 30 stopni
i kolega wyjaśnił:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl