albo się zapowietrza(tylko przezroczyste wężyki to pokarzą) lub z filtrem powietrza coś nie tak lub złe paliwo(może jakiś szajs zatankowany znajomy jak zatankował swojego tdi nie wiadomo czym to poszły wtryski,pompa cały układ paliwowy do wyczyszczenia), ,albo świece- przekaźnik-przewody do sprawdzenia, albo coś z pompa(nie cieknie przypadkiem pompa lub się poci ) lub wtryskami nie halo a vag naprawdę nic niepokojącego w parametrach nie pokazuje(kat jaki, dawka , korekty wtrysków, napięcie nastawnika na zapłanie i odpalonym ile jest, jaka temperatura silnika pokazywana jest na zimnym i ciepłym silniku, co z przepływką , wtryskiem sterującym i czujnikiem wału ?? trzeba posprawdzaćicemerc pisze:kostrz, Dzis sytuacja pojawiła sie ponownie... tylko tym razem po odpalenia pracował nierówno, jakby nie na wszystkich cylindrach ale po kilku sekundach uspokoił sie i juz równo pracował... co o tym sądzisz?
[ A4 1.9 TDi AFN ] czarny dym nie odpala tylko kreci...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Byku21 pisze:a ja bym sprawdził czujnik temp w nastawniku,bo objawia się podobnie jak na uszkodzonym czujniku
Jak będziesz miał podłaczonego vaga ,to sprawdż temp.paliwa ,najlepiej najpierw na zimnym ,przed jazdą ,powinna być zblizona do temp.otoczenia ,nastepnie na ciepłym ,tu powinna być znacznie powyżej zera ,w zalezności jak nagrzany jest silnik i pompa wtryskowa ,przy obecnych temp.zapewne nie bedzie większa jak 30 stopniicemerc pisze:Byku21, Możesz rozwinąć swoją wypowiedz?? Bo mnie zaciekawiła... odrazu bym na warsztat podjechał i sprawdził czujnik...
i kolega wyjaśnił:)Jak będziesz miał podłaczonego vaga ,to sprawdż temp.paliwa ,najlepiej najpierw na zimnym ,przed jazdą ,powinna być zblizona do temp.otoczenia ,nastepnie na ciepłym ,tu powinna być znacznie powyżej zera ,w zalezności jak nagrzany jest silnik i pompa wtryskowa ,przy obecnych temp.zapewne nie bedzie większa jak 30 stopni