[B4 AAH LPG] Problem z obrotami
[B4 AAH LPG] Problem z obrotami
Witam wszystkich. Mam następujący problem, otóż gdy jadę szybciej i wciskam sprzęgło w celu zmiany biegu obroty spadają do 0 i auto gaśnie, zaczęło się to parę dni temu i niestety zdarza się co chwile podczas jazdy :cry: , obroty nie falują, problem jest zarówno na benzynie jak i na LPG. Jak myślicie co może być tego przyczyną :?:
https://audi80.pl/28-aah-26-abc-mini ... t47674.htm
Tu masz wszystko. A uszkodzenia mechaniczne czyli przetarcia lub jakaś rurka się wypieła.
Tu masz wszystko. A uszkodzenia mechaniczne czyli przetarcia lub jakaś rurka się wypieła.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Myślałem, że pójdzie łatwiej ze schematem, ale ni w ząb patrząc na niego potem na silnik nie mogę się połapać. Może mi ktoś pomoże, i na fotkach mi pokaże które to mogą być te przewody(o ile jakieś tu widać) , żebym wiedział od czego mniej więcej mam zacząć.
A tak na sekundę odbiegając od tematu jak wciskałem ręce miedzy te wszystkie przewody, zauważyłem na palcach coś jakby olej cieknący z odmy powietrza.
A z reguły jak coś cieknie to raczej jest źle, wiec jakby ktoś miał pomysł co to może być to też byłbym wdzięczny.
A tak na sekundę odbiegając od tematu jak wciskałem ręce miedzy te wszystkie przewody, zauważyłem na palcach coś jakby olej cieknący z odmy powietrza.
A z reguły jak coś cieknie to raczej jest źle, wiec jakby ktoś miał pomysł co to może być to też byłbym wdzięczny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tylko na jednym zdjęciu widzę przewód który może być przyczyną problemu:
To że cieknie to normalna rzecz, spróbuj zmienić o-ring uszczelniający połączenie tego węża od odmy z pokrywą głowicy.
Co do obrotów to jeszcze poszukaj czy nie masz takiego czegoś jak jest na zdjęciach z wiadomości z tego tematu: https://audi80.pl/b4-28-aah-przewody ... t47236.htm
To że cieknie to normalna rzecz, spróbuj zmienić o-ring uszczelniający połączenie tego węża od odmy z pokrywą głowicy.
Co do obrotów to jeszcze poszukaj czy nie masz takiego czegoś jak jest na zdjęciach z wiadomości z tego tematu: https://audi80.pl/b4-28-aah-przewody ... t47236.htm
No ten przewód, który zaznaczyłeś wygląda na cały, chociaż w miejscu podłączenia się trochę rusza, ale tam widzę, jest taka guma więc raczej się ma trochę ruszać, a co do zdjęć z tego drugiego posta to chodziło ci pewnie o te zawory, tylko w którym miejscu mogą one być? bo patrząc pod maskę nie zauważyłem czegoś takiego.
A te przewody z tego rysunku:
to te przewody, które powinienem sprawdzić? Bo ten schemat bardziej do mnie przemawia niż ten, który wstawiłem parę postów wyżej.
Chyba winowajcą był przewód idący z serwa hamulcowego poruszałem nim trochę poodciskałem i problem ustał. Zobaczymy jak będzie dalej, jakby coś to będę pisał póki co dzięki wszystkim za pomoc.
A te przewody z tego rysunku:
to te przewody, które powinienem sprawdzić? Bo ten schemat bardziej do mnie przemawia niż ten, który wstawiłem parę postów wyżej.
Chyba winowajcą był przewód idący z serwa hamulcowego poruszałem nim trochę poodciskałem i problem ustał. Zobaczymy jak będzie dalej, jakby coś to będę pisał póki co dzięki wszystkim za pomoc.