Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAH LPG] Problem z obrotami

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
pimpam

[B4 AAH LPG] Problem z obrotami

Post autor: pimpam » 30 gru 2010, 23:02

Witam wszystkich. Mam następujący problem, otóż gdy jadę szybciej i wciskam sprzęgło w celu zmiany biegu obroty spadają do 0 i auto gaśnie, zaczęło się to parę dni temu i niestety zdarza się co chwile podczas jazdy :cry: , obroty nie falują, problem jest zarówno na benzynie jak i na LPG. Jak myślicie co może być tego przyczyną :?:

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 31 gru 2010, 07:25

Sprawdź przewody podciśnienie,a w szczególności z serwa hamulcowego.

pimpam

Post autor: pimpam » 31 gru 2010, 08:51

Ok kolego a mógłbyś mniej więcej mi wytłumaczyć gdzie tych przewodów szukać, w którym miejscu się znajdują, i pod jakim kontem rodzaju uszkodzeń je sprawdzać?

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 31 gru 2010, 12:20

https://audi80.pl/28-aah-26-abc-mini ... t47674.htm

Tu masz wszystko. A uszkodzenia mechaniczne czyli przetarcia lub jakaś rurka się wypieła.

adrianekk1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adrianekk1989 » 31 gru 2010, 12:21

Miałem to samo i dopiero kuzyn pokazał mi że wężyk od podciśnienia jest odłączony i zleciał ;)

pimpam

Post autor: pimpam » 31 gru 2010, 17:19

Czyli mam sprawdzić wszystkie te przewody ze schematu poniżej?

Obrazek

Jeśli tak, to jutro późniejszym rankiem wezmę się za robotę i po skończonych oględzinach napisze co i jak, bądź jeśli nie będę czegoś ogarniał to zapytam o pomoc :mrgreen: . A przy okazji szczęśliwego nowego roku życzę wszystkim <piwo>

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 31 gru 2010, 19:04

Jak będziesz sprawdzał na odpalonym to ruszaj przewodami i słuchaj czy nigdzie nie syczy powietrze.

Jeszcze jedna możliwa przyczyna to uszkodzony silniczek krokowy.

pimpam

Post autor: pimpam » 01 sty 2011, 16:46

Myślałem, że pójdzie łatwiej ze schematem, ale ni w ząb patrząc na niego potem na silnik nie mogę się połapać. Może mi ktoś pomoże, i na fotkach mi pokaże które to mogą być te przewody(o ile jakieś tu widać) , żebym wiedział od czego mniej więcej mam zacząć.


ObrazekObrazek



A tak na sekundę odbiegając od tematu jak wciskałem ręce miedzy te wszystkie przewody, zauważyłem na palcach coś jakby olej cieknący z odmy powietrza.

Obrazek

A z reguły jak coś cieknie to raczej jest źle, wiec jakby ktoś miał pomysł co to może być to też byłbym wdzięczny.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 01 sty 2011, 17:02

Tylko na jednym zdjęciu widzę przewód który może być przyczyną problemu:
Obrazek

To że cieknie to normalna rzecz, spróbuj zmienić o-ring uszczelniający połączenie tego węża od odmy z pokrywą głowicy.

Co do obrotów to jeszcze poszukaj czy nie masz takiego czegoś jak jest na zdjęciach z wiadomości z tego tematu: https://audi80.pl/b4-28-aah-przewody ... t47236.htm

pimpam

Post autor: pimpam » 01 sty 2011, 18:12

No ten przewód, który zaznaczyłeś wygląda na cały, chociaż w miejscu podłączenia się trochę rusza, ale tam widzę, jest taka guma więc raczej się ma trochę ruszać, a co do zdjęć z tego drugiego posta to chodziło ci pewnie o te zawory, tylko w którym miejscu mogą one być? bo patrząc pod maskę nie zauważyłem czegoś takiego.

A te przewody z tego rysunku:
Obrazek

to te przewody, które powinienem sprawdzić? Bo ten schemat bardziej do mnie przemawia niż ten, który wstawiłem parę postów wyżej.

Chyba winowajcą był przewód idący z serwa hamulcowego poruszałem nim trochę poodciskałem i problem ustał. Zobaczymy jak będzie dalej, jakby coś to będę pisał póki co dzięki wszystkim za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl