Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8S NE KEIHIN I ] Zbyt długie palenie auta

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 31 gru 2010, 06:24

no właśnie może przełącznik nie włącza elektrozaworu od benzyny i nie podaje paliwa????

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 31 gru 2010, 08:59

A co za problem sprawdzić : zdejmij wężyk paliwa z gaźnika i włóż jego końcówkę do butelki a następnie spróbój odpalić na benzynie . Jeżeli poleci paliwo do butelki to będzie znaczyło że pompuje ( wajcha na zaworze w pozycji "close").

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 31 gru 2010, 17:14

a jak by odpiąć centralke i dac na pozycji Open na zaworze to można sprawdzić czy jest jakaś różnica na przełączniku tak?? dobrze myśle ??

Awatar użytkownika
Jakubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jakubek » 16 sty 2011, 13:23

Potrzebuje fotkę lub dobry i czytelny schemat podłączenia wężyków podciśnienia do elektrozaworku przy gaźniku Keihin. Chodzi mi o to skąd idą i gdzie się je podłącza.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 22 sty 2011, 22:27

kolego to wsystko jest w książce Sam naprawiam; można ją ściągnąć ze strony Audi 80.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl