Zmeczone B3 Quattro
Witam,
Gratuluję zakupu, a tym bardziej życzę powodzenia w "reanimacji wozu". Widzę, że jest quattro i jest 1,9E [SD] pod maską. Na wstępie (nie wiem jak do tego podchodzisz), ale wywaliłbym gaz-uwierz mi ten silnik dobrze wyregulowany pomimo quattro na prawdę mało pali (jeżeli oczywiście zwracasz na to uwagę) i przyjemnie wkręca się na obroty. Polecam ci zainstalowanie dodatkowych zegarów VDO oraz wymianę siedzeń na głębsze kubełkowe (to moje sugestie). Auto widzę jest na krakowskich blachach, więc w miarę możliwości mogę pomóc. Jak masz jakieś pytania to pisz na PW.
Pozdrawiam <ok>
Gratuluję zakupu, a tym bardziej życzę powodzenia w "reanimacji wozu". Widzę, że jest quattro i jest 1,9E [SD] pod maską. Na wstępie (nie wiem jak do tego podchodzisz), ale wywaliłbym gaz-uwierz mi ten silnik dobrze wyregulowany pomimo quattro na prawdę mało pali (jeżeli oczywiście zwracasz na to uwagę) i przyjemnie wkręca się na obroty. Polecam ci zainstalowanie dodatkowych zegarów VDO oraz wymianę siedzeń na głębsze kubełkowe (to moje sugestie). Auto widzę jest na krakowskich blachach, więc w miarę możliwości mogę pomóc. Jak masz jakieś pytania to pisz na PW.
Pozdrawiam <ok>
JPJ, chetnie bym wywalil gaz ale autem bede robil kawalek trasy jakies 250-300 km dziennie i narazie mnie nie stac na to by pozbyc sie tej instalacji. Co do wnetrza planuje jak juz wyzej wspomnialem zostawic calosc w orginale. Co do zegarow to pewnie zagoszcza za jakis czas. Narazie sa wazniejsze wydatki. Kupilem to auto z krakowa dlatego kr teraz juz sa wlasciwe.
moj zderzak byl troszke zmeczony, wiec postanowilem go wymienic, tak samo jak felgi, ktore ni jak nie pasowaly mi do auta, no i oczywiscie ster, ktorego nie ma na zdjeciach.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
mialem zostawic go w orginale, ale nie bylbym soba jak bym czegos nie dodal do wygladu lub tez przerobil.
doszly tez fotele, ktore po jakims czasie zostana dopiero zalozone, jak przejda odnowienie, puki co trzeba sie cieszyc tym co jest:)
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
mialem zostawic go w orginale, ale nie bylbym soba jak bym czegos nie dodal do wygladu lub tez przerobil.
doszly tez fotele, ktore po jakims czasie zostana dopiero zalozone, jak przejda odnowienie, puki co trzeba sie cieszyc tym co jest:)
Seria JN w quattro nie jedze wcale, jako ze narazie brak funduszy na swap trzeba ja troche poprawic <ok>
W glowicy jest najwiecej ukrytych konikow i dobrze zrobiona obrobiona glowica daje przyrost mocy nawet do 15% trzeba bedzie je obudzic...
Syf kila i mogila.
i takie tam tuningi
W glowicy jest najwiecej ukrytych konikow i dobrze zrobiona obrobiona glowica daje przyrost mocy nawet do 15% trzeba bedzie je obudzic...
Syf kila i mogila.
i takie tam tuningi
Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 23:22 przez konrad81, łącznie zmieniany 1 raz.
To jest glowica silnika JN? JN ma tryskiwacze w glowicy skrecane, a tu wygla mi to na silnik na elektrycznym wtrysku jakies ABK prawdopodobnie bo wtryskiwacze sa juz razem z kolektorem i glowica jest podcieta odpowiednio, daj pare innych zdjec. Pamietaj ze JN ma tylko 9:1 st. wiec planuj glowe o 1,5mm zeby bylo ok 11:1 i daj mu walek ABK lub vw 2E/PF.