Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[b3] Rzuca kierownicą przy skręcie, dziwny problem.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 gru 2010, 15:00

IC69 pisze:
trepek pisze:Czemu tak sądzisz? Samochód zacznie tak pływać, że niemożliwym będzie zapanowanie nad nim?
Zacznie?
trepek pisze:po wyjściu z jednego zakrętu zaczęło ściągać w lewo ale bez przesady, dało się poprostu zauważyć że nie trzyma swojego kursu.
Z tego co piszesz, to już zaczynają się takie objawy.
Czas się przespacerować po poliuretany z Olkusza.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 gru 2010, 16:11

Ja tam bym wymienił zajechane tuleje na nowe np Lemforder, albo Febi (na tych ostatnich ja śmigam i wszystko jest w porządku <ok> )

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 31 gru 2010, 16:21

trepek pisze:Czas się przespacerować po poliuretany z Olkusza.
Never ever ! Pamiętaj, że tuleje gumowo-metalowe muszą zapewniać pewną elastyczność na mocowaniach, stąd też są zrobione z tego czego są...
Wynalazki typu poliuretany owszem są wytrzymalsze, ale kosztem tego, że są twarde i odporne na ruchy względem własnej osi.

[ Dodano: 2010-12-31, 15:21 ]
pawelrybak15 pisze:Ja tam bym wymienił zajechane tuleje na nowe np Lemforder, albo Febi (na tych ostatnich ja śmigam i wszystko jest w porządku <ok> )
Tak jak wspomniał kolega powyżej <czapa>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 sty 2011, 18:45

Zastanowie się na gumowymi.

Mam jeszcze takie jedno pytanko: mam samochód bez wspomagania i u mnie tuleje mają po dwa kołnierze. Czy jak założę tuleję z jednym kołnierzem od wersji ze wspomaganiem to coś się stanie niedobrego?
Na forum wyczytałem, że można tak zrobić i nie widać żadnych różnicy.

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 01 sty 2011, 19:44

trepek, Prawdopodobnie będzie troche sztywniej.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 sty 2011, 20:21

olapiotr pisze:Prawdopodobnie będzie troche sztywniej.
Na gumowych tulejach z wersji ze wspomaganiem? A dlaczego, skoro i to i to jest guma.

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 01 sty 2011, 22:03

Bo gumy w tych tulejach jest mniej.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 sty 2011, 20:18

O dziwo okazało się, że przyczyną bicia i wszelkich nieszczęść w samochodzie był prawy wkład amortyzatora. Po jego wymianie wszystko ustało...
Wymieniłem go przy okazji, bo zaczął się odzywać na niewielkich, drobnych nierównościach. Co ciekawe, sam w sobie tłumił z podobną siła jak nówka sztuka Kayaby olejowa, nie był wylany a takie cyrki powodował... No ale tak to jest, jak poprzedni właściciel założył coś bliżej nieokreślone marki MAG.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 sty 2011, 22:17

A tuleje wahaczy przy okazji zmieniłeś ? Czy one jeszcze są w dobrym stanie ?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 sty 2011, 22:22

Nie stwierdziłem zbytnich nieprawidłowości.
Ale pewnie dla świętego spokoju, gdy zrobi się ciepło, zmienie je.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl