Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - Swap

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2011, 21:52

No a co on slaby? To takie VW 9A, a one wymitaja w Corkach strasznie. 10.1 ma katalogowo, jak zdrowa to 9s z malym haczkiem zrobi. A o KR nie napisalem dla fantazji najlpesze walki z calej grupy VAG i glowica. Na tto wyglada ze same padluchy sie wam potrafialy, po 400 000 przebiegu i kompresja 10 bar na cyl... , przeciez te motory to blizniaki do ABF tyle ze maja wieksze tloki i krotszy skok przez co do tuningu n/a sa wysmienite. Dla tych co mi tu glupot ponawypisywali:



To ten sam motor tyllko inne oznacznie , glowica z walkami KR + porting + skrzynia TD na ori by duzo szybiej p[rzyspieszal ale byl by wolniejszy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2011, 22:00 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 sty 2011, 21:59

Kolego spawacz w VW MKII czy Corrado te silniki faktycznie daja sobie rade ale w Audi gdzie buda z quattro wazy 1400kg niestety jest padaczka.
Kumpel miał zdrowa 80tke B3 oske z 6A pod maska to faktycznie przy wadze troche ponad tone ten silnik sobie radził.

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2011, 22:05

glowa KR z walkami rozwiert + planowanie i pare inncyh zabiegow i 8s bez problemu, chlopie ten motor na glowcy KR robi 160-170 i 200nm!!! I to nie sa jakies popierdolki idz na vortex tam masz wszystko opisane. Zreszta widziles te glowice rozebrane? Widziales czasy walkow? Zreszta ja zapraszam jakby ktos chcial cos zrobic w ACE/6A i ma pare $$$ , gwaratuje ze bedzie to jechac odpowiednio...

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 sty 2011, 22:09

gornik pisze:
chmiel25 pisze:
trepek pisze:
No co Ty chcesz, było już ponoć 6.7s do 100km/h w b3 1.8 ;-) Nie, nie tym z kompresorem.
Wiem poprostu już stary jestem i mam skleroze. 2.0 16 v ma pewno ze 4 s do paki i 9 do 200km <urodziny>
Tomek mogę nagrać filmik, że TAK JEST. Nie do okiełznania ten motor jest :mrgreen:
OK tylko chcem to zobaczyć na drodze a nie na podnośniku :-P <rotfl>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 sty 2011, 22:09

spawacz mowimy o silniku seryjnym czy po tuningu :?: Bo ja tu czytam o seryjnym silniku i jego osiagach, po uturbieniu tez zacznie jechac ;-)

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2011, 22:12

Widzisz tam gdzies wzmianke o T?? Rozchodzi sie o to ze nie potrzebny jest swap wystarczy troszke rozmyslu i 16V moze zaczac jechac, co innego jak jest motor zajechany a uklad paliwowy wcale nie pracuje to wtedy tylko swap, ew. nowa instalka na DIGI 1/2/3 do wyboru.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 sty 2011, 22:12

spawacz pisze:glowa KR z walkami rozwiert + planowanie i pare inncyh zabiegow i 8s bez problemu, chlopie ten motor na glowcy KR robi 160-170 i 200nm!!! I to nie sa jakies popierdolki idz na vortex tam masz wszystko opisane. Zreszta widziles te glowice rozebrane? Widziales czasy walkow? Zreszta ja zapraszam jakby ktos chcial cos zrobic w ACE/6A i ma pare $$$ , gwaratuje ze bedzie to jechac odpowiednio...



Miałem kedyś KR w gII gti robionego w niemcowni i briefie niał 170ps wiec niepisz że z ACE można coś zrobić dłubanie silników NA jest bezsensowne zracji dużych kosztów i niskich przyrostów. Ja bym z checia schamował swoje ACE żeby sprawdzić ile w rzeczywistości zostało w nim mocy.

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2011, 22:17

Jakbys znal budowe KR a ACE/6A to bys wiedzial czy sie roznia i wiedzialbys ze sie da. pozatym 1800 to nie 2000 , to taka mala uwaga. Jakie koszty??? Jak masz dol sprawny to glowice KR cala za 400 kupisz, ba za tyle to glowe z aBF zalatwic moge ktora da jeszcze wiecej, + pare zloty za porting i jest naprawde dobrze. A reszte robisz sam , skladajac itp.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 sty 2011, 22:21

Wiesz ja sie tam nie znam ale 1.8 ma tylko inny skok tłoka od 2.0. Jak dla mnie bez sensu
pakowac 2 tys pln w 150 ps na i spalanie 16l. Ale Każdy robi co chce i jak chce <ok>

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2011, 22:27

ACE/6A 1984 sr.82,5 skok 92,8 4R , KR 1781 sr.81 skok 86,4 4R. Oj nie tylko skok :mrgreen: . Dobra nie ma sensu sie klucic , jak chce swap to niech robi , sama robota jak komus da to 800-1500 w zaleznosci od komplkacji + cena silnika niech to bedzie 1.8 T to 3000-4000 a niech niedaj Bog sie trafy do remontu... lub turbina bedzie do wymiany... .Reszte pozostawiam do przemyslen.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 sty 2011, 22:34

WGolfie jakos śie zgadzało bo wklaałem dól od 2.0 pod głowice z z KR BO siem paneweczka przykleiła :mrgreen:

ACE to kibel i porażka :-x Obojetnie co powiesz i napiszesz to i tak to jest kiblowaty silnik
W B4 quattro nie daje rady. I niestety cie rozczaruje nie ma 400tys najechane i jest zadbany. Ale nadal to padło rzezi i grzechocze. Jego miejsce jest w jakiejś lekkiej ośce.

Pozdro

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2011, 22:36

A ja bym sie chetnie nim zajal mimo to ze twierdzisz ze to trupek :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 sty 2011, 22:41

Hmmm na wiosne ja też sie nim zajme :mrgreen: Z checia ci go sprzedam :lol:
A jak dajesz 4 tys za 1.8 t to moge ci ich przywieżć kilka :mrgreen:

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2011, 22:46

hehe, nie potrzeba mi, a ile chcesz za swoj?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 sty 2011, 22:49

Za cały kompletny 1200pln. 247 tys przebiegu udokumentowanego. Wszystkie oleje co 10 tys. Full syntetyk.Rozrządy i inne pierdoły też po wymieniane.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl