[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - Swap
No a co on slaby? To takie VW 9A, a one wymitaja w Corkach strasznie. 10.1 ma katalogowo, jak zdrowa to 9s z malym haczkiem zrobi. A o KR nie napisalem dla fantazji najlpesze walki z calej grupy VAG i glowica. Na tto wyglada ze same padluchy sie wam potrafialy, po 400 000 przebiegu i kompresja 10 bar na cyl... , przeciez te motory to blizniaki do ABF tyle ze maja wieksze tloki i krotszy skok przez co do tuningu n/a sa wysmienite. Dla tych co mi tu glupot ponawypisywali:
To ten sam motor tyllko inne oznacznie , glowica z walkami KR + porting + skrzynia TD na ori by duzo szybiej p[rzyspieszal ale byl by wolniejszy.
To ten sam motor tyllko inne oznacznie , glowica z walkami KR + porting + skrzynia TD na ori by duzo szybiej p[rzyspieszal ale byl by wolniejszy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2011, 22:00 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
glowa KR z walkami rozwiert + planowanie i pare inncyh zabiegow i 8s bez problemu, chlopie ten motor na glowcy KR robi 160-170 i 200nm!!! I to nie sa jakies popierdolki idz na vortex tam masz wszystko opisane. Zreszta widziles te glowice rozebrane? Widziales czasy walkow? Zreszta ja zapraszam jakby ktos chcial cos zrobic w ACE/6A i ma pare $$$ , gwaratuje ze bedzie to jechac odpowiednio...
OK tylko chcem to zobaczyć na drodze a nie na podnośniku <rotfl>gornik pisze:Tomek mogę nagrać filmik, że TAK JEST. Nie do okiełznania ten motor jest :mrgreen:chmiel25 pisze:Wiem poprostu już stary jestem i mam skleroze. 2.0 16 v ma pewno ze 4 s do paki i 9 do 200km <urodziny>trepek pisze:
No co Ty chcesz, było już ponoć 6.7s do 100km/h w b3 1.8 Nie, nie tym z kompresorem.
spawacz pisze:glowa KR z walkami rozwiert + planowanie i pare inncyh zabiegow i 8s bez problemu, chlopie ten motor na glowcy KR robi 160-170 i 200nm!!! I to nie sa jakies popierdolki idz na vortex tam masz wszystko opisane. Zreszta widziles te glowice rozebrane? Widziales czasy walkow? Zreszta ja zapraszam jakby ktos chcial cos zrobic w ACE/6A i ma pare $$$ , gwaratuje ze bedzie to jechac odpowiednio...
Miałem kedyś KR w gII gti robionego w niemcowni i briefie niał 170ps wiec niepisz że z ACE można coś zrobić dłubanie silników NA jest bezsensowne zracji dużych kosztów i niskich przyrostów. Ja bym z checia schamował swoje ACE żeby sprawdzić ile w rzeczywistości zostało w nim mocy.
Jakbys znal budowe KR a ACE/6A to bys wiedzial czy sie roznia i wiedzialbys ze sie da. pozatym 1800 to nie 2000 , to taka mala uwaga. Jakie koszty??? Jak masz dol sprawny to glowice KR cala za 400 kupisz, ba za tyle to glowe z aBF zalatwic moge ktora da jeszcze wiecej, + pare zloty za porting i jest naprawde dobrze. A reszte robisz sam , skladajac itp.
ACE/6A 1984 sr.82,5 skok 92,8 4R , KR 1781 sr.81 skok 86,4 4R. Oj nie tylko skok :mrgreen: . Dobra nie ma sensu sie klucic , jak chce swap to niech robi , sama robota jak komus da to 800-1500 w zaleznosci od komplkacji + cena silnika niech to bedzie 1.8 T to 3000-4000 a niech niedaj Bog sie trafy do remontu... lub turbina bedzie do wymiany... .Reszte pozostawiam do przemyslen.
WGolfie jakos śie zgadzało bo wklaałem dól od 2.0 pod głowice z z KR BO siem paneweczka przykleiła :mrgreen:
ACE to kibel i porażka :-x Obojetnie co powiesz i napiszesz to i tak to jest kiblowaty silnik
W B4 quattro nie daje rady. I niestety cie rozczaruje nie ma 400tys najechane i jest zadbany. Ale nadal to padło rzezi i grzechocze. Jego miejsce jest w jakiejś lekkiej ośce.
Pozdro
ACE to kibel i porażka :-x Obojetnie co powiesz i napiszesz to i tak to jest kiblowaty silnik
W B4 quattro nie daje rady. I niestety cie rozczaruje nie ma 400tys najechane i jest zadbany. Ale nadal to padło rzezi i grzechocze. Jego miejsce jest w jakiejś lekkiej ośce.
Pozdro