Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1z] błąd 00550

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

[80 b4 1z] błąd 00550

Post autor: gruszek01 » 02 sty 2011, 13:02

co moze byc
stałem sobie silnik chodził na wolnych obrotach i nagle zaczoł chodzic jak traktor odgłos z silnika jak by młotkiem ktos na.......
chodzi jak by zapłon był przestawiony i kopci strasznie śmierdzi jak z ikarusa
niedawno miałem akcje z kółkiem rozrzadu i półksierzycem i stukajacymi zaworami o tłoki i zjezdzajacym kontem wtrysku do zera
jak zakładałem nowe kółko na wał to itak był luz mozna było przesunac w jedna lub druga starone
dokreciłem ile sił w reku i rurze jako przedłuzke
teraz zastanawiam sie czy moze to kółko sie przesuneło w druga strone i przestawił sie zapłon
auto kopci grzeje sie i niema to talnie mocy
Ostatnio zmieniony 03 sty 2011, 11:05 przez gruszek01, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 02 sty 2011, 13:08

;kontrola startu wtrysku; może być że pasek ci przeskoczył :roll:

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 02 sty 2011, 13:14

Podłącz vaga zobacz ile wynosi kąt wtrysku albo tak jak napisałeś że kółko się przesuneło albo jak napisał gibaj pasek przeskoczył

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 02 sty 2011, 14:44

jak sie niemyle to początek wtrysku był na zimnym silniku jak dzis podłaczyłem delta skan 255
jest gdzieś na forum opisane jak naprawic wał bo umnie jest na 1000% zwalony

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 sty 2011, 14:48

gruszek01 pisze:co moze byc
w zasadzie to sam sobie odpowiedziałeś
gruszek01 pisze:stałem sobie silnik chodził na wolnych obrotach i nagle zaczoł chodzic jak traktor odgłos z silnika jak by młotkiem ktos na.......
chodzi jak by zapłon był przestawiony i kopci strasznie śmierdzi jak z ikarusa
niedawno miałem akcje z kółkiem rozrzadu i półksierzycem i stukajacymi zaworami o tłoki i zjezdzajacym kontem wtrysku do zera
jak zakładałem nowe kółko na wał to itak był luz mozna było przesunac w jedna lub druga starone
dokreciłem ile sił w reku i rurze jako przedłuzke
szczególnie ten kawałek
gruszek01 pisze:jak zakładałem nowe kółko na wał to itak był luz mozna było przesunac w jedna lub druga starone
Powtórka z rozrywki :-/ albo coś z n108

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 02 sty 2011, 17:56

dorwałem klucz 13 i przestawiłem na pałe pompe w strone przeciwna do głowicy wiec powinien sie mniejszyc kąt bez zmian klekocze jak szalony
jutro podepne komp i zrobie test osprzentu zobaczymy czy bedzie zmieniać kąt
powoli mam juz dośc tego samochodu
w grudniu 2 razy pękła mi rurka od pompy do terujacego wtrysku ta metalowa bo wykrenciła sie jedna ze srub trzymajacyh pompe ta z tyłu na dole
puzniej pękł weżyk przelewowy a teraz to masakra
a dotego dziwnie swieci sie ciśnienie oleju po odpaleniu rano

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 sty 2011, 18:07

Hmm...może i na to nie miałeś wpływu
gruszek01 pisze:dotego dziwnie swieci sie ciśnienie oleju po odpaleniu rano
choć to może być wina kiepskiego oleju lub czujnika ,
gruszek01 pisze:grudniu 2 razy pękła mi rurka od pompy do terujacego wtrysku ta metalowa bo wykrenciła sie jedna ze srub trzymajacyh pompe ta z tyłu na dole
puzniej pękł weżyk przelewowy
ale na to to miałeś ,bo trzeba zagladać pod maskę od czasu do czasu ;-) a nie narzekać że
gruszek01 pisze:powoli mam juz dośc tego samochodu
bo tym akurat "usterkom "można było zapobiec :-P częściej zagladając pod maskę ;-) ktoś mądrze powiedział "jak się dba to się ma "...święty spokój :mrgreen:

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 02 sty 2011, 19:02

problemy zaczeły sie po zmianie chipa
a to odkreciła sie podstawa alternatora i sprezarki klimy to kolektor wydechowy a to pompa wspomagania
to klin na wale
od kupna były z tym syfem problemy po zakupie tdi miało 59KM
i tak 6 lat z tym syfem sie mecze
jutro sprawdze

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 02 sty 2011, 20:14

kąt 255 to jest kąt po za regulacją i wtedy z reguły rozrząd jest do ustawienia

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 sty 2011, 21:27

gruszek01 pisze:problemy zaczeły sie po zmianie chipa
gruszek01 pisze:a to odkreciła sie podstawa alternatora i sprezarki klimy to kolektor wydechowy a to pompa wspomagania
to klin na wale
Pechowy jakiś ten chip :mrgreen: Nie wiem kto "robił "ci tego chipa ,ale u mnie po chipie żadna z wymieniona przez ciebie część się nie odkręciła :mrgreen: No ale pewnie i mnie to spotka ,bo ja dopiero się 2 lata z nią "meczę " :mrgreen: ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 02 sty 2011, 21:34

gruszek01 pisze:problemy zaczeły sie po zmianie chipa
a to odkreciła sie podstawa alternatora i sprezarki klimy to kolektor wydechowy a to pompa wspomagania
to klin na wale
no z tym to akurat chyba przesada, a ja złapałem kapcia i to też wina chipa :?:

po prostu masz problem z rozrządem, możliwe że coś podlazło i przeskoczył pasek rozrządu, a jak wcześniej miałeś problemy z kółkiem na wale to możliwe że się wyrobił wał i jak założysz nowe kółko to przydałoby się podłożyć np. żyletkę w ten sposób żeby nowe kółko nie miało luzu <ok>

rafal.skromny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: rafal.skromny » 03 sty 2011, 05:38

podepne sie pod temat i powiem ze miałem ten sam problem auto chodziło ładnie a tu nagle po zgaszeniu go niechce palić...okazało sie ze rozrzad przeskoczył a wszyscy madrzy znawcy mówili mi ze to pompa wtryskowa...zawiozłem do takiego gościa co miał odpowiedni sprzet i zrobił mi to i nie jest idealnie jest bardzo małe bicie wiem ze z czasem moze sie to powiekszyć ale ciągle kontroluje sytuacje i własnie zagladam pod ta maske dosc czesto.... :-D bo mam z tego kupe frajdy a jak trzeba coś robic przy nim to jeszcze wiecej...choc wiedzy nie mam na tyle ale staram sie brac wszystko na logike i radzic sie was... :mrgreen: pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 03 sty 2011, 08:56

Na poczatek to popraw tytuł tematu bo prawie z krzesła spadłem[błąd, nie błond].

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 03 sty 2011, 11:12

auto słuzy do jezdzenia nie do pieszczenia
auto kiedys widocznie było rozbierane i składane przez jakiegos turasa
przebieg jak kazdy 18letni zetor pewnie 700tys wiec co bym mie robił to ma prawo sie zesrac

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 03 sty 2011, 11:48

to juz zamiast narzekać idź i sprawdź rozrząd to juz na poczętek bedziesz coś wiedział sprawdz czy nie przetarły sie przewody do pompy bo ten błąd występuje jedynie gdy przeskoczy pasek i kąt jest poza zakresem/przetarcie przewodów pompy/uszkodzony zaworek w pompie. żadnych innych tu czarów nie ma. no chyba że faktycznie wał taki już wyrobiony

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl