[80 b4 1z] błąd 00550
[80 b4 1z] błąd 00550
co moze byc
stałem sobie silnik chodził na wolnych obrotach i nagle zaczoł chodzic jak traktor odgłos z silnika jak by młotkiem ktos na.......
chodzi jak by zapłon był przestawiony i kopci strasznie śmierdzi jak z ikarusa
niedawno miałem akcje z kółkiem rozrzadu i półksierzycem i stukajacymi zaworami o tłoki i zjezdzajacym kontem wtrysku do zera
jak zakładałem nowe kółko na wał to itak był luz mozna było przesunac w jedna lub druga starone
dokreciłem ile sił w reku i rurze jako przedłuzke
teraz zastanawiam sie czy moze to kółko sie przesuneło w druga strone i przestawił sie zapłon
auto kopci grzeje sie i niema to talnie mocy
stałem sobie silnik chodził na wolnych obrotach i nagle zaczoł chodzic jak traktor odgłos z silnika jak by młotkiem ktos na.......
chodzi jak by zapłon był przestawiony i kopci strasznie śmierdzi jak z ikarusa
niedawno miałem akcje z kółkiem rozrzadu i półksierzycem i stukajacymi zaworami o tłoki i zjezdzajacym kontem wtrysku do zera
jak zakładałem nowe kółko na wał to itak był luz mozna było przesunac w jedna lub druga starone
dokreciłem ile sił w reku i rurze jako przedłuzke
teraz zastanawiam sie czy moze to kółko sie przesuneło w druga strone i przestawił sie zapłon
auto kopci grzeje sie i niema to talnie mocy
Ostatnio zmieniony 03 sty 2011, 11:05 przez gruszek01, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
w zasadzie to sam sobie odpowiedziałeśgruszek01 pisze:co moze byc
szczególnie ten kawałekgruszek01 pisze:stałem sobie silnik chodził na wolnych obrotach i nagle zaczoł chodzic jak traktor odgłos z silnika jak by młotkiem ktos na.......
chodzi jak by zapłon był przestawiony i kopci strasznie śmierdzi jak z ikarusa
niedawno miałem akcje z kółkiem rozrzadu i półksierzycem i stukajacymi zaworami o tłoki i zjezdzajacym kontem wtrysku do zera
jak zakładałem nowe kółko na wał to itak był luz mozna było przesunac w jedna lub druga starone
dokreciłem ile sił w reku i rurze jako przedłuzke
Powtórka z rozrywki albo coś z n108gruszek01 pisze:jak zakładałem nowe kółko na wał to itak był luz mozna było przesunac w jedna lub druga starone
dorwałem klucz 13 i przestawiłem na pałe pompe w strone przeciwna do głowicy wiec powinien sie mniejszyc kąt bez zmian klekocze jak szalony
jutro podepne komp i zrobie test osprzentu zobaczymy czy bedzie zmieniać kąt
powoli mam juz dośc tego samochodu
w grudniu 2 razy pękła mi rurka od pompy do terujacego wtrysku ta metalowa bo wykrenciła sie jedna ze srub trzymajacyh pompe ta z tyłu na dole
puzniej pękł weżyk przelewowy a teraz to masakra
a dotego dziwnie swieci sie ciśnienie oleju po odpaleniu rano
jutro podepne komp i zrobie test osprzentu zobaczymy czy bedzie zmieniać kąt
powoli mam juz dośc tego samochodu
w grudniu 2 razy pękła mi rurka od pompy do terujacego wtrysku ta metalowa bo wykrenciła sie jedna ze srub trzymajacyh pompe ta z tyłu na dole
puzniej pękł weżyk przelewowy a teraz to masakra
a dotego dziwnie swieci sie ciśnienie oleju po odpaleniu rano
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hmm...może i na to nie miałeś wpływu
choć to może być wina kiepskiego oleju lub czujnika ,gruszek01 pisze:dotego dziwnie swieci sie ciśnienie oleju po odpaleniu rano
ale na to to miałeś ,bo trzeba zagladać pod maskę od czasu do czasu a nie narzekać żegruszek01 pisze:grudniu 2 razy pękła mi rurka od pompy do terujacego wtrysku ta metalowa bo wykrenciła sie jedna ze srub trzymajacyh pompe ta z tyłu na dole
puzniej pękł weżyk przelewowy
bo tym akurat "usterkom "można było zapobiec częściej zagladając pod maskę ktoś mądrze powiedział "jak się dba to się ma "...święty spokój :mrgreen:gruszek01 pisze:powoli mam juz dośc tego samochodu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
gruszek01 pisze:problemy zaczeły sie po zmianie chipa
Pechowy jakiś ten chip :mrgreen: Nie wiem kto "robił "ci tego chipa ,ale u mnie po chipie żadna z wymieniona przez ciebie część się nie odkręciła :mrgreen: No ale pewnie i mnie to spotka ,bo ja dopiero się 2 lata z nią "meczę " :mrgreen:gruszek01 pisze:a to odkreciła sie podstawa alternatora i sprezarki klimy to kolektor wydechowy a to pompa wspomagania
to klin na wale
no z tym to akurat chyba przesada, a ja złapałem kapcia i to też wina chipa :?:gruszek01 pisze:problemy zaczeły sie po zmianie chipa
a to odkreciła sie podstawa alternatora i sprezarki klimy to kolektor wydechowy a to pompa wspomagania
to klin na wale
po prostu masz problem z rozrządem, możliwe że coś podlazło i przeskoczył pasek rozrządu, a jak wcześniej miałeś problemy z kółkiem na wale to możliwe że się wyrobił wał i jak założysz nowe kółko to przydałoby się podłożyć np. żyletkę w ten sposób żeby nowe kółko nie miało luzu <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
- Lokalizacja: Brzozów
podepne sie pod temat i powiem ze miałem ten sam problem auto chodziło ładnie a tu nagle po zgaszeniu go niechce palić...okazało sie ze rozrzad przeskoczył a wszyscy madrzy znawcy mówili mi ze to pompa wtryskowa...zawiozłem do takiego gościa co miał odpowiedni sprzet i zrobił mi to i nie jest idealnie jest bardzo małe bicie wiem ze z czasem moze sie to powiekszyć ale ciągle kontroluje sytuacje i własnie zagladam pod ta maske dosc czesto.... bo mam z tego kupe frajdy a jak trzeba coś robic przy nim to jeszcze wiecej...choc wiedzy nie mam na tyle ale staram sie brac wszystko na logike i radzic sie was... :mrgreen: pozdrawiam
to juz zamiast narzekać idź i sprawdź rozrząd to juz na poczętek bedziesz coś wiedział sprawdz czy nie przetarły sie przewody do pompy bo ten błąd występuje jedynie gdy przeskoczy pasek i kąt jest poza zakresem/przetarcie przewodów pompy/uszkodzony zaworek w pompie. żadnych innych tu czarów nie ma. no chyba że faktycznie wał taki już wyrobiony