[ b3 LPG]:Znikający płyn chłodniczy, problem z obiegiem
[ b3 LPG]:Znikający płyn chłodniczy, problem z obiegiem
Witam forumowiczów. Posiadam Audi80 B3 1.8s I proszę o pomoc bo mam dziwny problem. szukałem coś w necie ale nie znalazłem takiego samego problemu. Otóż mam problem z znikającym płynem chłodniczym. Co więcej nie otwiera mi się termostat mimo tego że jest nowy. Po jego zamontowaniu auto długo chodziło na wolnych obrotach i się otworzył, wiatrak się włączył wiec wszystko ok. Jednak następnego dnia po przejechaniu ponad 30 km nie otworzył się.Teraz w ogóle się nie otwiera. Chodzi tylko mały obieg. Silnik się nie gotuje. Po 3 dniach miałem już pusty zbiorniczek wyrównawczy. Poszła uszczelka?? Pomóżcie proszę
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 20:59 przez manioswir, łącznie zmieniany 3 razy.
A więc: Autko dymi na Biało(na LPG sprawdzałem), Zauważyłem że po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego coś jak by się zassało bądź puściło powietrze, oleju jest tyle co było. Co dziwne w wężyku od odmy który idzie do filtra powietrza jest woda. Obawiam sie że jednak poszła uszczelka... . Korek też jest chyba popsuty :?:
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Jest zimno więc na biało dymić będzie szczególnie zaraz po odpaleniu, to niekoniecznie musi być płyn w silniku tylko para wodna.
Sprawdzaj węże i króćce. U mnie też płyn uciekał bardzo szybko i już prawie nową uszczelkę kupiłem bo zacieki na silniku wyglądały jakby szło pod uszczelką...... dopiero po bardzo dokładnych oględzinach jak silnik był nagrzany zauważyłem, że z króćca ucieka.
Tak więc musisz prześwietlić auto dokładnie zanim wydasz wyrok i kupisz nową uszczelkę. Nie ma co pochopnie wydawać oceny, szkoda jakbys w niepotrzebne koszty poszedł
Sprawdzaj węże i króćce. U mnie też płyn uciekał bardzo szybko i już prawie nową uszczelkę kupiłem bo zacieki na silniku wyglądały jakby szło pod uszczelką...... dopiero po bardzo dokładnych oględzinach jak silnik był nagrzany zauważyłem, że z króćca ucieka.
Tak więc musisz prześwietlić auto dokładnie zanim wydasz wyrok i kupisz nową uszczelkę. Nie ma co pochopnie wydawać oceny, szkoda jakbys w niepotrzebne koszty poszedł
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
witam, rozwniez nie obstawialbym od razu uszczelki, jak koledzy pisza najpierw dokladnie posprawdzaj czy nie masz gdzies wycieku, dywaniki w samochodzie tez sprawdz bo moze poszla nagrzewnica, mi kiedys tez wydmuchalo bardzo mocno uszczelke ale tak szybko plynu nie ubywalo bo caly zbiorniczek to duzo, to ze dymi na bialo nie oznacza ze poszla uszczelka
skoro nawiew cieply ledwo dziala zastanawiam sie czy nie zapowietrza sie uklad.
\wiem kolega pisal ze odpowietrzyl ale glupie pytanie kiedy juz wlaczyly sie wentylatory i silnik ostygl czy zbiorniczek byl uzupelniony do poziomu max plynem? bo przeciez kiedy sie odpowietrzyl to wessalo plyn
skoro nawiew cieply ledwo dziala zastanawiam sie czy nie zapowietrza sie uklad.
\wiem kolega pisal ze odpowietrzyl ale glupie pytanie kiedy juz wlaczyly sie wentylatory i silnik ostygl czy zbiorniczek byl uzupelniony do poziomu max plynem? bo przeciez kiedy sie odpowietrzyl to wessalo plyn