to przeczytajcie moje problemy:
problem jest z tym że ściąga mnie w lewo.
Od razu napiszę co było sprawdzane i robione żeby wyeliminować niepotrzebne odpowiedzi.
Wymieniłem Amortyzatory i sprężyny ( 2 komplet) - przód i tył
dla pewności jeszcze poszły na nowe tulejki tylnej belki
nowe sworznie
brak luzów w zawieszeniu
nowe opony ( i na starych i nowych to samo, tak samo na zimówkach)
zbieżność z kątami 3 razy.
1 raz miałem laserami i po 2 krotnych ustawianiu ( przy kierownicy na wprost autko samo skręca w lewo powoli do pewnego moment) i jadac prosto kiera nie była super prosto. Ale tam fachowcy polegli.
2 raz na starych innych przyrządach ( bliska ideałowi) jest lepiej bo jak jadę prosto to mam i kierownicę prosto, ale po za tym nic się nie zmieniło.
Dodam że opon mi nie tnie a km mam już zrobione sporo.
Gdzieś kiedyś przeczytałem że może to być problem z maglownicą
Dodam że pompa nic nie wyje, nic nie cieknie itp.
Mam też takie spostrzeżenie że:
przy skręcie w lewo lżej mi się kierownicą kręci a w prawo ciężej.
Dodam że autko już takie kupiłem tylko nie było to tak odczuwalne bo jeździłem na felgach 17 cala i oponie 245 to przy naszych drogach i koleinach co chwila mnie sciagało to w lewo to prawo.
Zmieniłem koła na 15 calowe i oponki na 195/50/15 i zacząłem to odczuwać.
[B4 2.6] sciąga w lewo - czy to maglownica?
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
maglownica raczej nie ma z tym nic wspolnego bo to jest tylko swego rodzaju amortyzator ktorego lage wyciagamy krecac kierownica i dziala na oba kola ideantycznie... ciezka sprawa bo wszsytko wymieniles, jedyne pierwsze co mi przyszlo na mysl to to ze auto bylo mega bite, ale nie mi oceniac bo nie widzialem auta na oczy...
- -pawlo111
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 28 sty 2009, 14:02
- Lokalizacja: Podkarpacie/RKL
- Kontakt:
oglądałem autko przed zakupem, fakt kilka elementów było podmalowywanych ale zero jakich kolwiek śladów ingerencji w podłużnicę czy inne sprawy, jeszcze ma wszystkie szyby originalne :-|
tak jak piszę na oko nic nie widać, ale możliwe że jakieś małe ukrzywienie może robić tak istotną robotę?
no i co z tym wspomaganiem że w lewo mi lżej kierownica chodzi niż w prawo... oczywiście na postoju kręcąc nie czuć różnicy ale już skręcając na zakrętach czuć że jest lżej i cięzej.
tak jak piszę na oko nic nie widać, ale możliwe że jakieś małe ukrzywienie może robić tak istotną robotę?
no i co z tym wspomaganiem że w lewo mi lżej kierownica chodzi niż w prawo... oczywiście na postoju kręcąc nie czuć różnicy ale już skręcając na zakrętach czuć że jest lżej i cięzej.
pawlo 111 nawet jezeli masz tak ze jedno kolo cofniete o 1 cm i jest ustawiona geometria dokladnie to powinno jechac prosto auto.przypomne ze mi czy to nowy sprzet laserowy czy starszy nie potrafili ustawic i auto latalo po drodze.
W koncu znalazl sie magik od geometrii ktory ustawia nie tak oby sie tylko w tolerancji miescily ustawienia a perfekcyjnie i auto od tamtego czasu jezdzi prosciutko
W koncu znalazl sie magik od geometrii ktory ustawia nie tak oby sie tylko w tolerancji miescily ustawienia a perfekcyjnie i auto od tamtego czasu jezdzi prosciutko