Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1z] błąd 00550

rafal.skromny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: rafal.skromny » 03 sty 2011, 15:22

popieram trzeba wykluczyć najbardziej oczywiste sprawy zaczać od rozrządu jak on jest ustawiony a póżniej trzeba medrkować dalej jeśli jest rozrząd ok.... :-) i kolego gruszek 01 bardzo ładnie powiedziałeś auto ma 18 lat i ma grubo ponad 600 000 przebiegu i wiekszośc aut z tych lat ma juz prawo odmawiać posłuszeństwa...Jezeli naprawde Cie juz tak denerwuje to auto to napraw to i sprzedaj go i kup sobie innej marki... :-D nie mówie tego złośliwie...ale wez sobie jakiegoś FIATA np kumpel kupił prosto z salonu po przejechaniu 5 000km wróciło znów do salonu i tak było dwa razy...albo FORDA szwagier ma firmowe tez swierzutkie autko z salonu...i robi duzo kilometrów to najpierw poszła panewka pózniej turbo koszty naprawy przekroczyły wartosc auta wiec chyba lepiej remontowac to audi bo juz wiesz co masz i pojeżdzisz jeszcze nim ładnych pare lat nie ma takiego auta do którego nie trzeba zagladac...nawet nowe...Porosty przykład ja z przebiegiem na liczniku 215 000(w rzeczywistości niewiadomo ile jest naprawde)od wymiany do wymiany dolewam około jednej litry oleju ale podcieka mi z chłodnicy oleju i z turba z odprowadzenia oleju od spodu a szwagier jak miał wczesniej Opla Corse też firmowa nówka to praktycznie nie musieli wymieniac oleju w serwisie bo tak jadł sobie olej...wiec nie ma co sie tak denerwowac na te 4 kóleczka bo one sa bardzo solidnymi samochodami pozdrawiam wszystkich klubowiczów :-)

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 03 sty 2011, 18:44

ech zrobione urwały sie kable przy samym czujniku n108
troche musiałem sie nameczyc zeby je przylutowac bo z plastiku nie wystawały
samochodów na f nie uznaje
co do 80 to ma jak widac az 3szt
w tym egzemplazu opisywanym było przez 5 lat oke do momentu zmiany chipa jak dostał wiecej mocy i moja ciezka noge to zaczeły sie cyrki ale jest to wina złego złozenia przez jakiegos partacza silnika
powiedzcie teraz gdzie mozna kupic zawór n108 oczywiscie nowy do 1z na boschu
bo polutowany sie pewnie wysra predzej czy pózniej

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 sty 2011, 19:23

rafal.skromny pisze:ale wez sobie jakiegoś FIATA np kumpel kupił prosto z salonu po przejechaniu 5 000km wróciło znów do salonu i tak było dwa razy...albo FORDA szwagier ma firmowe tez swierzutkie autko z salonu...i robi duzo kilometrów to najpierw poszła panewka pózniej turbo koszty naprawy przekroczyły wartosc auta
Nowe auta to efektowne badziewia za grubą kasę ,sypią się jeszcze zanim wyjadą z salonu ,po 16 tu latach nie zostanie nawet po nich ślad .Jak bym gdzieś takie niechcący wygrał ,to pozbył bym się czym prędzej nowego szrotu i dalej jeżdził moją ulubioną b4 z silnikiem 1z i 110 konikami :mrgreen:

rafal.skromny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: rafal.skromny » 04 sty 2011, 05:20

popieram munior...ja swojej 80 nie sprzedam za nic mimo tego ze kilka razy odmówiła mi posłuszeństwa... :-) ale autko trzeba poznac... ;-) pozdrawiam :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl