Również śledzę temat i również uważam, że jest coraz więcej personalnych wycieczek zamiast wymiany poglądów. krzychu815 ma rację, że można lać minerala, który spełnia normy do TDi, powtarzam- można. Na tym temat bym zakończył. Dziękuję.
Żelu, wodę w szklanym słoiku też można trzymać tylko co się stanie jak przyjdzie mróz albo postawi się na rozgrzanej płycie :?:
wszystko ma określone temperatury pracy, a jak wiadomo mineralny 15W-40 nie znosi temperatur rzędu -30*C więc jak ktoś taki zaleje to ma dwie możliwości czyli albo zostawiać samochód w ogrzewanym garażu albo poczekać na ocieplenie pogody
UKI_XX, ja nie jestem zwolennikiem minerali, ale dyskusja tyczyła się tego, czy można mineralem zalać wyżej wymieniony silnik- odp można. Jeżeli ktoś z dyskutantów ma problemy z rozumieniem tekstu czytanego to tą osobistością jesteś Ty. Raz jeszcze poproszę o zamknięcie tematu bo zaraz kolega zacznie i po mnie jeździć :shock: A tego bym, nieststy, nie strawił... Pozdrawiam <ok>
Żelu, wcale nie zamierzam po nikim jeździć i nie mam problemów ze zrozumieniem tekstu więc nie pisz w ten sposób, to co napisałeś ktoś inny mógłby uznać za zaczepkę :mrgreen:
też nie jestem zwolennikiem minerali i głównie dlatego, że wiem jak na nich pracują nasze zetorki
UKI_XX, ja również nie jestem ze względu na temperatury panujące w zimie co napisałem kilka stron wcześniej. Sam zmieniłem olej na semi w poprzednim aucie, które całe 200 tys od nowości przeleciało na mineralu. Jednak rozmowa tyczyła sie czegoś innego. I wydaje mi się, że temat został wyczerpany, co o tym sądzicie Panowie ?
Ja mam audi 80 b2 tez 1.6D i ostatnio przezucilem sie z mineralnego na Castrol Mag 10w40 ,lepiej troche dolozyc i miec pewnosc,poznatym silnik ciszej pracuje (polecam bo warto)
sam zrobiłem jakieś 60 tys. km na Castrol 10W-40 i polecam ten olej, wprawdzie jeździłem na Castrol GXL (drogi i obecnie niedostępny) ale porównywałem go z Magnatec i praktycznie niczym się nie różni, także na pewno będziesz zadowolony <ok>