Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 ABT, PB,LPG] Regeneracja parownika

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

[ B4 ABT, PB,LPG] Regeneracja parownika

Post autor: tomasz1367 » 04 sty 2011, 18:46

Czy przy wymianie membran mogłem coś skrzanić bo jak kręce śrubą do regulacji wolnych obrotów to nie ma żadnej różnicy. Jeszcez mam pytanie czy mogę jeszcze raz rozkręcić parownik żeby go sprawdzić nic się nie stanie z membramami?

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 04 sty 2011, 20:39

Można coś spie*****ć, wiem po sobie.... :lol: . Myślę, że membranom nic się nie stanie(oczywiście musisz na nie uważać przy rozbieraniu). Jaki masz reduktor?

tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

Post autor: tomasz1367 » 04 sty 2011, 20:46

Mam tomasetto at 07- 100hp

Majkel28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 03 sty 2011, 19:35
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: Majkel28 » 05 sty 2011, 17:25

Według mnie to nie opłaca się nawet regenerować Membran ponieważ nowy parownik z okablowaniem i filtrem i wymiana jest wart 270zł. To jest dużo lepsze i prostrze rozwiązanie bo membrany to nie wszystko w parowniku jeżeli jest zalany olejem itp nawet nie polecam wymiany poniewaz silnik bedzie i tak i tak otrzymywał inna mieszanke jak powinnien.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 05 sty 2011, 20:04

tomasz1367 pisze:Mam tomasetto at 07- 100hp
Mam taki sam parownik. Sprawdź, czy śrubka od regulacji wolnych obrotów(ta pozioma, blisko bloku wodnego, nie ta skośna, która musi być mocno wkręcona) jest dobrze złożona. Być może źle złożyłeś taki metalowy bolec mały ze sprężynką(odwrotnie)- wtedy silnik nie będzie reagował na zmiany obrotów. Być może też, że dźwigienki w parowniku źle pozakładałeś.
Majkel28 pisze:Według mnie to nie opłaca się nawet regenerować Membran ponieważ nowy parownik z okablowaniem i filtrem i wymiana jest wart 270zł. To jest dużo lepsze i prostrze rozwiązanie bo membrany to nie wszystko w parowniku jeżeli jest zalany olejem itp nawet nie polecam wymiany poniewaz silnik bedzie i tak i tak otrzymywał inna mieszanke jak powinnien.
O jakim oleju mówisz? Przecież do parownika nie dostaje się olej(może się dostawać, gdy uszczelka pod głowicą będzie uszkodzona i olej będzie krążył dodatkowo w płynie/wodzie). Chyba, ze mówisz o "miodzie"/"syropie", który wytrąca się z gazu i zanieczyszcza reduktor. Ten syf da się bez problemu i z niezłym rezultatem wymyć nitrem, który bez problemu sobie z tym poradzi(nawet lepiej niż benzyna i szorowanie).

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 05 sty 2011, 21:03

pawel_m pisze:O jakim oleju mówisz? Przecież do parownika nie dostaje się olej(może się dostawać, gdy uszczelka pod głowicą będzie uszkodzona i olej będzie krążył dodatkowo w płynie/wodzie). Chyba, ze mówisz o "miodzie"/"syropie", który wytrąca się z gazu i zanieczyszcza reduktor. Ten syf da się bez problemu i z niezłym rezultatem wymyć nitrem, który bez problemu sobie z tym poradzi(nawet lepiej niż benzyna i szorowanie).
Popieram Pawła <piwo> tę substancję da się bez problemu wyczyścić, i umyć wszystkie elementy parownika.
Regeneracja jest dużo tańsza niż kupno nowego parownika, a wszystkie membrany, gumki, itp są w zestawie naprawczym <ok>

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 06 sty 2011, 20:47

Witam. Kolego szczegółowy opis regeneracji reduktora Tomasetto co prawda zapożyczony z innego forum ale zawsze można zerknąć masz .TU

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 23 sty 2011, 22:45

Super opis. Wielkie dzięki. Jestem po regeneracji. Wszystko OK. Jeszcze raz dziękuję.
Pozdrawiam

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 24 sty 2011, 15:18

Poprawiło się coś po regeneracji na +? Jaki reduktor regenerowałeś?

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 31 sty 2011, 14:18

Tomasetto AT- 07. Zadecydowanie jest lepiej (ale roboty z tym miałem na cały dzień).
Ppozdrawiam

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 31 sty 2011, 18:17

radziobiker pisze:Tomasetto AT- 07. Zadecydowanie jest lepiej (ale roboty z tym miałem na cały dzień).
Ppozdrawiam
Też mam ten sam reduktor :-P . A co konkretnie Ci się poprawiło na plus? Spalanie?

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 15 lut 2011, 19:46

Zniknęły problemy z falowaniem obrotów, poprawił się obieg chłodzenia w układzie. I co najważniejsze, że wiem jak coś w układzie LPG nie gra to nie jest już to parownik.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl