[2.0 ABT] zwarcie przekaźnik nr 214
[2.0 ABT] zwarcie przekaźnik nr 214
Czy Ktoś wie do czego służy przekaźnik 214 pod deską rozdzielczą w w 80 b4 2.0 benzyna Audi ABT. Zrobiło mi się na nim zwarcie podczas jazdy (cała kabina w dymie) kable stopione, po odłączeniu od niego zasilania o dziwo wszystkie podstawowe urządzenia elektryczne działają, bezpieczniki całe i nie mogę zlokalizować usterki :?:
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 20:39 przez josephh2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Napisz jakie kable do niego dochodziły albo daj zdjęcie w którym miejscu był wsadzony
Jeśli jest taki jak z tego zdjęcia: http://audi.fraggaz.de/Elektrik/audoooo/20A_und_J81.jpg to jest od podgrzewacza kolektora ssącego (jeża).
_uwaga
Jeśli jest taki jak z tego zdjęcia: http://audi.fraggaz.de/Elektrik/audoooo/20A_und_J81.jpg to jest od podgrzewacza kolektora ssącego (jeża).
_uwaga
Witam!
Oprócz zielonego kabla na Twoim zdjęciu reszta kolorów się zgadza, czyli prawdopodobnie jest to przekaźnik od podgrzewacza kolektora. Jutro sprawdzę dla pewności miernikiem przejście od przekaźnika do podgrzewacza. Dzięki wielkie!
[ Dodano: 2011-01-07, 20:54 ]
Jest to przekaźnik od podgrzewacza kolektora ssącego, tylko teraz rodzi się pytanie, gdzie nastąpiło zwarcie na kablach czy na podgrzewaczu? Opór między podgrzewaczem a masą wynosi 110 Ω, kable mają zwarcie do masy, ale po przetopieniu kabli to normalne. Jaka powinna być rezystancja podgrzewacza?
Z góry przepraszam za amatorskie pytania!
Oprócz zielonego kabla na Twoim zdjęciu reszta kolorów się zgadza, czyli prawdopodobnie jest to przekaźnik od podgrzewacza kolektora. Jutro sprawdzę dla pewności miernikiem przejście od przekaźnika do podgrzewacza. Dzięki wielkie!
[ Dodano: 2011-01-07, 20:54 ]
Jest to przekaźnik od podgrzewacza kolektora ssącego, tylko teraz rodzi się pytanie, gdzie nastąpiło zwarcie na kablach czy na podgrzewaczu? Opór między podgrzewaczem a masą wynosi 110 Ω, kable mają zwarcie do masy, ale po przetopieniu kabli to normalne. Jaka powinna być rezystancja podgrzewacza?
Z góry przepraszam za amatorskie pytania!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam!
Brak bezpiecznika też mnie zdziwił, podgrzewacz ma znaczny pobór prądu i żadnego zabezpieczenia. Jak będę miał chwilę to go wykręcę i podłącze do akumulatora przez jakiś mały bezpiecznik, to będe miał pewność. Jak będę robił na stałe to też podepnę bezpiecznik, tak dla bezpieczeństwa. Dzięki za pomoc!!!
Brak bezpiecznika też mnie zdziwił, podgrzewacz ma znaczny pobór prądu i żadnego zabezpieczenia. Jak będę miał chwilę to go wykręcę i podłącze do akumulatora przez jakiś mały bezpiecznik, to będe miał pewność. Jak będę robił na stałe to też podepnę bezpiecznik, tak dla bezpieczeństwa. Dzięki za pomoc!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 09 sty 2013, 12:41
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 09 sty 2013, 12:41
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Re: [2.0 ABT] zwarcie przekaźnik nr 214
Sprawdź, czy załącza się wentylator chłodnicy po przekroczeniu przez układ temperatury 92 stopni?josephh2 pisze:Czy Ktoś wie do czego służy przekaźnik 214 pod deską rozdzielczą w w 80 b4 2.0 benzyna Audi ABT. Zrobiło mi się na nim zwarcie podczas jazdy (cała kabina w dymie) kable stopione, po odłączeniu od niego zasilania o dziwo wszystkie podstawowe urządzenia elektryczne działają, bezpieczniki całe i nie mogę zlokalizować usterki :?:
[ Dodano: 2013-02-04, 20:59 ]
W którym miejscu dokładnie znajduje się ten przekaźnik?