Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0] mam problem z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

[b4 2.0] mam problem z obrotami

Post autor: bulinek2009 » 29 gru 2010, 23:52

witam :-) mam problem w mojej audi z obrotami silnika, gdy autko się zagrzeje bardzo wolno spada z obrotów i często nie spada do konnica tylko zatrzymuje się na 2 tyś obrotów lecz to nie zawsze się dzieje myślałem że to coś z gazem ale na paliwie to samo się dzieje panowie powiedzcie co to może być? pozdrawiam ;-)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 00:47 przez bulinek2009, łącznie zmieniany 1 raz.

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 30 gru 2010, 00:17

Na przykład Lewe powietrze;-)

Awatar użytkownika
Wawik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 06 maja 2010, 10:35
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Wawik » 30 gru 2010, 09:50

Sprawdź szczelność dolotu powietrza. Ja miałem bardzo podobny problem i okazało się, że przewód podciśnienia był przerwany. Wymieniłem, zrobiłem adaptacje mapy wtrysku i chodzi równo ;-)

bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

Post autor: bulinek2009 » 30 gru 2010, 17:00

wiesz wątpie by to było lewe powietrze bo to nie cały czas się dzieje myślałem o silniczku krokowym ale nie wiem jak go sprawdzić? albo cos się dzieje z ssaniem..

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 30 gru 2010, 17:06

Ja też miałem uszkodzony wężyk podciśnienia i też nie zawsze miałem problemy więc nie zaszkodzi zajrzeć.

bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

Post autor: bulinek2009 » 06 sty 2011, 22:53

panowie myślałem że rozwiązałem problem bo znalazłem pęknięty wężyk ale co się okazało autko nadal ma wysokie obroty:( powiedzcie gdzie dalej szukać co może być przyczyną?

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 06 sty 2011, 23:17

sprawdź silniczek krokowy

bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

Post autor: bulinek2009 » 06 sty 2011, 23:55

kolego powiedz mi jeszcze jak sprawdzić ten silniczek krokowy?

EGOON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 07 sty 2011, 00:03
Lokalizacja: Wolomin

Post autor: EGOON » 07 sty 2011, 00:13

co może być jak przy jeździe po wodzie spadają obroty silnika i zaczyna szarpać

[ Dodano: 2011-01-07, 00:23 ]
nieraz tak miałem że podczas jazdy zaczynał szarpać i nie wchodził w obroty nawet podczas suchej jazdy. Proszę o podpowiedz co to może być za usterka dzieki

[ Dodano: 2011-01-07, 00:29 ]
Wawik, bulinek2009,
kolego możesz mi podpowiedzieć dlaczego podczas jazdy spadają mi obroty silnika i zaczyna szarpać i muszę regulować skrzynia biegów aby weszły obroty często tak jest podczas mokrej jazdy

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 07 sty 2011, 00:29

Moim zdaniem do wymiany czujnik temperatury (ten co steruje nastawnikiem przepustnicy - czyli krokowcem). Po wymianie zrób adaptację i zobaczysz czy jest ok.
W moim "pm" miałem przeciekający czujnik i robiło się w nim zwarcie, sterownik głupiał i tak nastawiał przepustnicę, że miałem 1700obr/min na wolnych obrotach.

Jednak jeśli nie jesteś pewien co do pracy samego nastawnika, to proponuję uruchomić silnik z odłączonym czujnikiem temp. i zobaczyć jaka będzie reakcja. U mnie obroty spadły od razu na 900rpm. Jednak nie mogłem tak zostawić bo w końcu bez ssania auto na zimno łatwo nie zapali (a odłączając czujnik właśnie to robimy), sterownik otrzymuje wartość impedancji, którą interpretuje, że silnik jest nagrzany.

bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

Post autor: bulinek2009 » 07 sty 2011, 10:02

kolego a który jest to czujnik ten niebieski czy ten berzowy?

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 07 sty 2011, 10:57

Niebieski bo szary jest od wskaźnika temperatury. Warto też odpiać akumulator na jakiś czas i zobaczyć czy to nie jest spowodowane błędami komputera?? Długo tak masz??

bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

Post autor: bulinek2009 » 07 sty 2011, 12:03

mam to jakieś 1,5 miesiąca.. właśnie myślałem żeby jechać podpiąć się pod komputer. a pomoże coś jeśli odepne akumulator? wiesz wskażnik też mi nie działa więc możliwe że mam dwa czujniki do wymiany. ale to sie dzieje tak jak staje np. na światłach to ma duże obroty a po jakiejś chwili spadają do normalnych i właśnie to jest dziwne bo może być dużo przyczyn:(

hehe___
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 07 gru 2010, 18:02
Lokalizacja: 3City
Kontakt:

Post autor: hehe___ » 07 sty 2011, 12:16

to gaznik czy wtrysk?

bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

Post autor: bulinek2009 » 07 sty 2011, 13:50

to jest wtrysk.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl