[b4 2.0] mam problem z obrotami
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
- Lokalizacja: sulejów
[b4 2.0] mam problem z obrotami
witam mam problem w mojej audi z obrotami silnika, gdy autko się zagrzeje bardzo wolno spada z obrotów i często nie spada do konnica tylko zatrzymuje się na 2 tyś obrotów lecz to nie zawsze się dzieje myślałem że to coś z gazem ale na paliwie to samo się dzieje panowie powiedzcie co to może być? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 00:47 przez bulinek2009, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
- Lokalizacja: sulejów
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
- Lokalizacja: sulejów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
- Lokalizacja: sulejów
co może być jak przy jeździe po wodzie spadają obroty silnika i zaczyna szarpać
[ Dodano: 2011-01-07, 00:23 ]
nieraz tak miałem że podczas jazdy zaczynał szarpać i nie wchodził w obroty nawet podczas suchej jazdy. Proszę o podpowiedz co to może być za usterka dzieki
[ Dodano: 2011-01-07, 00:29 ]
Wawik, bulinek2009,
kolego możesz mi podpowiedzieć dlaczego podczas jazdy spadają mi obroty silnika i zaczyna szarpać i muszę regulować skrzynia biegów aby weszły obroty często tak jest podczas mokrej jazdy
[ Dodano: 2011-01-07, 00:23 ]
nieraz tak miałem że podczas jazdy zaczynał szarpać i nie wchodził w obroty nawet podczas suchej jazdy. Proszę o podpowiedz co to może być za usterka dzieki
[ Dodano: 2011-01-07, 00:29 ]
Wawik, bulinek2009,
kolego możesz mi podpowiedzieć dlaczego podczas jazdy spadają mi obroty silnika i zaczyna szarpać i muszę regulować skrzynia biegów aby weszły obroty często tak jest podczas mokrej jazdy
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Moim zdaniem do wymiany czujnik temperatury (ten co steruje nastawnikiem przepustnicy - czyli krokowcem). Po wymianie zrób adaptację i zobaczysz czy jest ok.
W moim "pm" miałem przeciekający czujnik i robiło się w nim zwarcie, sterownik głupiał i tak nastawiał przepustnicę, że miałem 1700obr/min na wolnych obrotach.
Jednak jeśli nie jesteś pewien co do pracy samego nastawnika, to proponuję uruchomić silnik z odłączonym czujnikiem temp. i zobaczyć jaka będzie reakcja. U mnie obroty spadły od razu na 900rpm. Jednak nie mogłem tak zostawić bo w końcu bez ssania auto na zimno łatwo nie zapali (a odłączając czujnik właśnie to robimy), sterownik otrzymuje wartość impedancji, którą interpretuje, że silnik jest nagrzany.
W moim "pm" miałem przeciekający czujnik i robiło się w nim zwarcie, sterownik głupiał i tak nastawiał przepustnicę, że miałem 1700obr/min na wolnych obrotach.
Jednak jeśli nie jesteś pewien co do pracy samego nastawnika, to proponuję uruchomić silnik z odłączonym czujnikiem temp. i zobaczyć jaka będzie reakcja. U mnie obroty spadły od razu na 900rpm. Jednak nie mogłem tak zostawić bo w końcu bez ssania auto na zimno łatwo nie zapali (a odłączając czujnik właśnie to robimy), sterownik otrzymuje wartość impedancji, którą interpretuje, że silnik jest nagrzany.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
- Lokalizacja: sulejów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
- Lokalizacja: sulejów
mam to jakieś 1,5 miesiąca.. właśnie myślałem żeby jechać podpiąć się pod komputer. a pomoże coś jeśli odepne akumulator? wiesz wskażnik też mi nie działa więc możliwe że mam dwa czujniki do wymiany. ale to sie dzieje tak jak staje np. na światłach to ma duże obroty a po jakiejś chwili spadają do normalnych i właśnie to jest dziwne bo może być dużo przyczyn:(
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
- Lokalizacja: sulejów