No właśnie stał sobie po wymianie termostatu z dobre 30 minut i czekałem co się będzie działo, ale stała temperatura na jakiś 91* (wg wskaźnika) i tyle, w czasie jazdy jest podobnie - już nie wiem, o co biega.Przemo80b3 pisze:Najlepiej by było, żeby na postoju zostawić uruchomiony silnik i czekać aż się nagrzeje do takiej temp. aż dolny wąż będzie ciepły, gorący i wtedy zobaczyć na wskaźnik przy jakiej temp. ten wąż będzie ciepły gorący. A może jest tak, że gdy silnik pracuje, nagrzewa się, termostat otwiera się ale pompa wody nie da rady tłoczyć płynu i dlatego nie ma obiegu płynu i cały dolny wąż nie jest ciepły :?:
Zauważyłem, że jest czasem tak (np. po jeździe), że dolny wąż zimny, dolna część głodnicy też ale za to górna ciepła (od górnego węża się powoli nagrzewa). Czy to normalny efekt w przypadku zimnego dolnego?