[ B3 2.0 AAD LPG ] Umiera silnik ?
[ B3 2.0 AAD LPG ] Umiera silnik ?
Witam wszystkich klubowiczów. Mam taki problem wczoraj (piątek) wymieniałem u siebie panewki bo zaczął mi chodzić jak diesel, dwie panewki na 2i3 miały luz ok.2mm. Po wymianie zalałem nowy olej(LOTOS 15W/10)-i tu zaczął się cyrk; lampka kontrolna oleju świeciła się do drugiego załączenia wentylatora,a silnik pracował jak w typowym ursusie. Gdy przejechałem w granicach 60metrów lampka zapalała się ale gasła po zmianie biegu na wyższy,więc zostawiłem auto żeby czegoś nie uszkodzić. Rano podkusiło mnie żeby go odpalić i tu.......wielkie zdziwienie, poziom hałasu zredukował się o jakieś 80% ale pozostał lekki stukot tak jakby zawór stukał. Teraz nie wiem co mam robić bo zawory ustawiają się u mnie automatycznie. Doradźcie mi czego mam szukać bo już nie mam zielonego pojęcia. Szukając w klubie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na mój problem.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jest. Korek powinien być delikatnie przyciągany. Jest to takie prosty test, ale dający jako takie informację. Jak korek będzie wypychany to znaczy że auto ma już spore przedmuchy bądź zatkaną odmę.reyna44 pisze:Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział mi, że jeśli auto nie straciło na mocy i że kiedy poluzuje korek wlewu i on będzie podskakiwał to znaczy że mam dobrą kompresje <ok> . Jest w tym trochę prawdy :?: :?:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- quattromtm
- Forum Audi 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
- Lokalizacja: Sędziszów
Same panewki wymieniałeś? nie robiłeś reszty silnika? wał dobry?
Miałem podobny przypadek, że obróciło mi panewke ale wtedy robiłem sam cały silnik, pierścienie wymieniłem na nowe i przede wszystkim dobre płukanie całego silnika z opiłków.
Po złożeniu zapalił za 2 razem i chodził normalnie i cicho. A kontrolka ciśnienia oleju zgasła przy pierwszej próbie uruchomienia silnika.
Miałem podobny przypadek, że obróciło mi panewke ale wtedy robiłem sam cały silnik, pierścienie wymieniłem na nowe i przede wszystkim dobre płukanie całego silnika z opiłków.
Po złożeniu zapalił za 2 razem i chodził normalnie i cicho. A kontrolka ciśnienia oleju zgasła przy pierwszej próbie uruchomienia silnika.
Lampka kontrolna oleju świeciła się do drugiego załączenia wentylatora,dziś się nie świeci.quattromtm pisze:Po złożeniu zapalił za 2 razem i chodził normalnie i cicho. A kontrolka ciśnienia oleju zgasła przy pierwszej próbie uruchomienia silnika.
[ Dodano: 2011-01-08, 14:34 ]
Mam nadzieje że dobra fotka.
[ Dodano: 2011-01-08, 14:40 ]
Źle wtedy sprawdziłem uruchomiłem silnik i odkręciłem korek i tak jak piszesz jest delikatnie przyciągany.Labiel pisze:Jest. Korek powinien być delikatnie przyciągany. Jest to takie prosty test, ale dający jako takie informację. Jak korek będzie wypychany to znaczy że auto ma już spore przedmuchy bądź zatkaną odmę.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 14:46 przez reyna44, łącznie zmieniany 2 razy.