Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.0 ABK +lpg] nie trzyma obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 sty 2011, 19:54

Zobacz czy klapka przepływomierza lekko się porusza i poszukaj innych nieszczelności albo rozerwanych albo odstrzelonych przewodów.

andrzej52michalski

Post autor: andrzej52michalski » 15 sty 2011, 18:24

Dziekuje bardzo zacinala sie klapka przeplywosciomierza teraz jest dobrze.Bardzo dziekuje za pomoc z powa zaniem Michalski Andrzej

ŁukaszTS5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2010, 22:44

Post autor: ŁukaszTS5 » 21 sty 2011, 22:58

krisiun1 napisał/a:
Masz na 100% źle wyregulowaną dawkę LPG lub któryś elektrozawór puszcza gaz po zgaszeniu silnika i stąd problem z odpalaniem po przejechaniu jakiejś trasy a po dłuższym postoju jest OK.Dla sprawdzenia zakręć zawór w butli i przejedź się trochę na benzynie zgaś i od razu odpal, napisz czy była jakaś różnica.



Sprawdzalem juz to, przelaczalem na paliwo na ostatnich odcinkach trasy zeby zgasic na paliwie, ale i tak bylo to samo do tego niepokoi mnie to spadanie obrotów juz nie mam tego przy cofaniu ale takze przy hamowaniu w miescie jak dojezdzam do swiatel czy jezdzie w korku gdy podjezdzam musze zrobic to gwałtowniej i na wyzszych obrotach zeby nie zgasl. Strasznie niewygodna jest taka jazda. Nawet gdy dojezdzam do swiatel i wrzuce na luz to strzaleczka wedruje w dol i juz swieca sie kontrolki ze zgasl ale czasami zalapie i sie podniesie. Dziwne to ;/

Ponownie prosze o pomoc i jakies propozycje konkretne

lukcio25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 cze 2009, 09:15

łukasz ts5

Post autor: lukcio25 » 24 sty 2011, 10:07

miałem identyczny problem, mechanicy rozkładali ręce albo mówili ze uszkodzony sterownik albo przepływomierz albo jeszcze potencjometr przepustnicy i wiele innych rzeczy ale nie będę się rozpisywał,znalazłem mechanika całkiem przypadkiem który zna się na naszych niuniach okazało sie że uszkodzony był regulator wolnych obrotów - w innych autach nazywany jest silniczkiem krokowym.A męczyłem się tym kilka miesięcy.Najlepsze jest to ze mój wadliwy regulator reagował na każde wypięcie oraz podpięcie czyli powinien być ok a mimo to nie był. jak masz możliwość to go podmień i zobaczysz czy jest różnica ponieważ nowy kosztuje 600zł a używka ok.160zł także nie mało. a wszystko jest wina gazu ponieważ gdy silnik pracuje na benzynie przez w/w regulator przechodzi powietrze a jeżeli jezdzimy na gazie przechodzi przez niego gaz,gaz jest suchy i powoduje jego uszkodzenie i dlatego są problemy na benzynie jak i na gazie.

ŁukaszTS5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2010, 22:44

Post autor: ŁukaszTS5 » 24 sty 2011, 11:57

Dzieki kolego spróbuje podmienic. Czy jest może ktoś z Wrocławia, który by mi w tym pomógł?

lukcio25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 cze 2009, 09:15

Post autor: lukcio25 » 25 sty 2011, 12:51

z wymianą nie ma najmniejszego problemu. znajduje się on obok kolektora ssącego i do niego jednym wężykiem podpięty podpięta jest również kostka 2-pinowa.odkręcasz opaski odpinasz wtyczkę i gotowe.cała praca nie zajmuje więcej jak 10 min OTO i ON:

http://moto.allegro.pl/silniczek-krokow ... 08624.html

ŁukaszTS5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2010, 22:44

Post autor: ŁukaszTS5 » 25 sty 2011, 13:24

Ok, ale potrzebuje kogoś żeby włożyć od niego krokowca do siebie bo jak sam napisales nie usmiecha mi sie kupować nowego a okaze sie ze to nie to.

lukcio25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 cze 2009, 09:15

Post autor: lukcio25 » 25 sty 2011, 14:37

pojezdzij po auto złomach tak jak ja. Dasz zaliczkę albo całą kwote około 100zł a jak bedzie coś nie tak to oddasz a przyjmą bez problemu bo oni sobie znaczą.Ja jestem z Częstochowy więc trochę daleko zeby podmienić.Ja u siebie założyłem używkę i hula aż miło.Bo za taką pierdołę żal by mi było dać 6 stów.ale na 99% napewno będzie to bo masz identyczne objawy takie jak ja miałem

[ Dodano: 2011-01-25, 14:42 ]
tylko najlepiej szukaj silniczków które nie były uczęszczane na gazie

ŁukaszTS5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2010, 22:44

Post autor: ŁukaszTS5 » 26 sty 2011, 23:23

Troche poczytałem w internecie o moim problemie. Myśle nawet ze przeczytalem wszystko ostatniej nocy i zastanawiam sie nad wymiana przekaznika nr 30 a potem bede probowal dalej choc to pewnie walka z wiatrakami a ja jako student duzo kasy nie mam.

lukcio25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 cze 2009, 09:15

Post autor: lukcio25 » 27 sty 2011, 09:52

mnie też to koledzy z forum radzili więc tak zrobiłem i co i nic 56zł poszło.Bo tyle kosztuje w ASO.gaśnie ci dlatego że nie masz wolnych obrotów za które odpowiedzialny jest owy silniczek krokowy-regulator wolnych obrotów.Przekaznik numer 30 odpowiedzialny jest za zasilanie ECU-a objawy uszkodzonego lub jego braku są takie: przerywanie podczas jazdy,podniesione obroty do 2000obr/min. ciężkie odpalanie tyle że nawet wciśniecie gazu nie pomagało.A wiem bo sam sprawdzałem.tak jak na samym początku pisałem męczyłem się z tym problemem kilka miesięcy że próbowałem już wszystkiego.No ale to wszystko od kolegi zależy co zrobi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl