Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK +lpg] nie trzyma obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 sty 2011, 19:54

Zobacz czy klapka przepływomierza lekko się porusza i poszukaj innych nieszczelności albo rozerwanych albo odstrzelonych przewodów.

andrzej52michalski

Post autor: andrzej52michalski » 15 sty 2011, 18:24

Dziekuje bardzo zacinala sie klapka przeplywosciomierza teraz jest dobrze.Bardzo dziekuje za pomoc z powa zaniem Michalski Andrzej

ŁukaszTS5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2010, 22:44

Post autor: ŁukaszTS5 » 21 sty 2011, 22:58

krisiun1 napisał/a:
Masz na 100% źle wyregulowaną dawkę LPG lub któryś elektrozawór puszcza gaz po zgaszeniu silnika i stąd problem z odpalaniem po przejechaniu jakiejś trasy a po dłuższym postoju jest OK.Dla sprawdzenia zakręć zawór w butli i przejedź się trochę na benzynie zgaś i od razu odpal, napisz czy była jakaś różnica.



Sprawdzalem juz to, przelaczalem na paliwo na ostatnich odcinkach trasy zeby zgasic na paliwie, ale i tak bylo to samo do tego niepokoi mnie to spadanie obrotów juz nie mam tego przy cofaniu ale takze przy hamowaniu w miescie jak dojezdzam do swiatel czy jezdzie w korku gdy podjezdzam musze zrobic to gwałtowniej i na wyzszych obrotach zeby nie zgasl. Strasznie niewygodna jest taka jazda. Nawet gdy dojezdzam do swiatel i wrzuce na luz to strzaleczka wedruje w dol i juz swieca sie kontrolki ze zgasl ale czasami zalapie i sie podniesie. Dziwne to ;/

Ponownie prosze o pomoc i jakies propozycje konkretne

lukcio25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 cze 2009, 09:15

łukasz ts5

Post autor: lukcio25 » 24 sty 2011, 10:07

miałem identyczny problem, mechanicy rozkładali ręce albo mówili ze uszkodzony sterownik albo przepływomierz albo jeszcze potencjometr przepustnicy i wiele innych rzeczy ale nie będę się rozpisywał,znalazłem mechanika całkiem przypadkiem który zna się na naszych niuniach okazało sie że uszkodzony był regulator wolnych obrotów - w innych autach nazywany jest silniczkiem krokowym.A męczyłem się tym kilka miesięcy.Najlepsze jest to ze mój wadliwy regulator reagował na każde wypięcie oraz podpięcie czyli powinien być ok a mimo to nie był. jak masz możliwość to go podmień i zobaczysz czy jest różnica ponieważ nowy kosztuje 600zł a używka ok.160zł także nie mało. a wszystko jest wina gazu ponieważ gdy silnik pracuje na benzynie przez w/w regulator przechodzi powietrze a jeżeli jezdzimy na gazie przechodzi przez niego gaz,gaz jest suchy i powoduje jego uszkodzenie i dlatego są problemy na benzynie jak i na gazie.

ŁukaszTS5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2010, 22:44

Post autor: ŁukaszTS5 » 24 sty 2011, 11:57

Dzieki kolego spróbuje podmienic. Czy jest może ktoś z Wrocławia, który by mi w tym pomógł?

lukcio25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 cze 2009, 09:15

Post autor: lukcio25 » 25 sty 2011, 12:51

z wymianą nie ma najmniejszego problemu. znajduje się on obok kolektora ssącego i do niego jednym wężykiem podpięty podpięta jest również kostka 2-pinowa.odkręcasz opaski odpinasz wtyczkę i gotowe.cała praca nie zajmuje więcej jak 10 min OTO i ON:

http://moto.allegro.pl/silniczek-krokow ... 08624.html

ŁukaszTS5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2010, 22:44

Post autor: ŁukaszTS5 » 25 sty 2011, 13:24

Ok, ale potrzebuje kogoś żeby włożyć od niego krokowca do siebie bo jak sam napisales nie usmiecha mi sie kupować nowego a okaze sie ze to nie to.

lukcio25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 cze 2009, 09:15

Post autor: lukcio25 » 25 sty 2011, 14:37

pojezdzij po auto złomach tak jak ja. Dasz zaliczkę albo całą kwote około 100zł a jak bedzie coś nie tak to oddasz a przyjmą bez problemu bo oni sobie znaczą.Ja jestem z Częstochowy więc trochę daleko zeby podmienić.Ja u siebie założyłem używkę i hula aż miło.Bo za taką pierdołę żal by mi było dać 6 stów.ale na 99% napewno będzie to bo masz identyczne objawy takie jak ja miałem

[ Dodano: 2011-01-25, 14:42 ]
tylko najlepiej szukaj silniczków które nie były uczęszczane na gazie

ŁukaszTS5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2010, 22:44

Post autor: ŁukaszTS5 » 26 sty 2011, 23:23

Troche poczytałem w internecie o moim problemie. Myśle nawet ze przeczytalem wszystko ostatniej nocy i zastanawiam sie nad wymiana przekaznika nr 30 a potem bede probowal dalej choc to pewnie walka z wiatrakami a ja jako student duzo kasy nie mam.

lukcio25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 cze 2009, 09:15

Post autor: lukcio25 » 27 sty 2011, 09:52

mnie też to koledzy z forum radzili więc tak zrobiłem i co i nic 56zł poszło.Bo tyle kosztuje w ASO.gaśnie ci dlatego że nie masz wolnych obrotów za które odpowiedzialny jest owy silniczek krokowy-regulator wolnych obrotów.Przekaznik numer 30 odpowiedzialny jest za zasilanie ECU-a objawy uszkodzonego lub jego braku są takie: przerywanie podczas jazdy,podniesione obroty do 2000obr/min. ciężkie odpalanie tyle że nawet wciśniecie gazu nie pomagało.A wiem bo sam sprawdzałem.tak jak na samym początku pisałem męczyłem się z tym problemem kilka miesięcy że próbowałem już wszystkiego.No ale to wszystko od kolegi zależy co zrobi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl