motocross pisze: moje audi z silnikiem 1z tak samo jedzie jak kolegów którzy wcześniej pisali, do 2tyś obrotów nie ma mocy, jest to rocznik 1992, dokładnie chyba maj, i spalanie tez mam dosyc duże, w granicach 7-8 litrów, jestem młodym kierowcą ale nie krece silnika powyzej 3tyś obrotów, kolega miał 2 takie zetorki z tego samego roku i taka sama sytuacja, spalanie tez duze, mówił ze to na tym sterowniku tak to auto jedzie, i mam pytanie czy wymiana sterownika z młodszego rocznika jest możliwa
Jest mozliwa,na osprzęt po lutym 94 r.ale nie na zasadzie zamiany ,bo po pierwsze nie pasują wtyczki od kompa ,po drugie przepływomierz boscha nie bedzie współpracował z nowym kompem ,po trzecie nastawnik potencjometryczny w pompie wtryskowej również .Wszystkie te rzeczy trzeba wymienić i odpowiednio podłączyć nową wtykę do kompa ze starą wiazką lub ewentualnie wymienić też wiązkę ,ale to wszystko nie tak hop-siup ,bo roboty kupa .Ale to nie sterownik jest tu przyczyną ,choć jest ubogi i niemrawy w diagnostyce ,to auto powinno w miarę jechać jak na swoje 90koni i 180Nm momentu .Jak nie jedzie to trzeba posprawdzać ciśnienie doładowania i przepływomierz ,choć ten ostatni wynalazek nie tak łatwo sprawdzić ,to zazwyczaj on jest przyczyną niemocy zetorów na boschu.Jego "zaawansowana"
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
konstrukcja zawiera ruchome i trące elementy,a to nie wróży nic dobrego po tylu tatach.Ale mimo tych wszystkich utrudnień warto zainwestować ,bo zetor na przepływce pierburga to zaj.....ty sprzęt :mrgreen: