[1Z TDi B4] Drgania na jałowym biegu przy temp. 80-90 Stopni
- leszek_gdansk
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 29 sie 2010, 14:39
- Lokalizacja: Gdańsk
[1Z TDi B4] Drgania na jałowym biegu przy temp. 80-90 Stopni
Jak w temacie. Obroty trzymają się równo wszystko niby ok. tylko właśnie jak się nagrzeje silnik to taki przypadek się dzieje choć nie zawsze. Jeżdżę powiedzmy godzinę i co jakiś czas na wolnych obrotach tak się dzieje. Podczas jazdy jest ok tylko jak stanę np. na światłach czy gdzieś indziej to zdarza się że trzepie budą a jak maskę podniosę to ten silnik też tak jakby skacze czy co. No nie wiem jak to mam opisać. Czy może być to nastawnik? Albo wina np. wywalonej poduszki?
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
mam podobne objawy, tyle tylko że mój jeszcze szarpie podczas jazdy co mnie już irytuje :-x wczoraj przeczyściłem styki w przepływomierzu i do kręcilem opaski, i na razie na biegu jałowym nie trzęsie się silnik, ale nadal trzepie budą podczas jazdy :cry: ale w twoim wypadku to może poduchy pod silnikiem.sprawdź czy nie są mokre od oleju.
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Poduszka na pewno nieleszek_gdansk pisze: Podczas jazdy jest ok tylko jak stanę np. na światłach czy gdzieś indziej to zdarza się że trzepie budą a jak maskę podniosę to ten silnik też tak jakby skacze czy co. No nie wiem jak to mam opisać. Czy może być to nastawnik? Albo wina np. wywalonej poduszki?
Nawet bez oleju nic takiego nie bedzie się działo ,sprawdzone Również obstawiam wtrysk sterujący ,jak trzepnie co jakiś czas silnikiem ,ewentualnie na większych obrotach pojedyncze szarpnięcia silnika ,to praktycznie zawsze winny jest niedomagający sterujacybendinger5 pisze:w twoim wypadku to może poduchy pod silnikiem.sprawdź czy nie są mokre od oleju
Raczej zbieg okolicznści bo to nie przepływka ani opaski ,tylko prawdopodobnie skrajnie brudny nastawnik (falowanie obrotów na jałowym)odepnij wtyczkę impulsatora w skrzyni ,jak masz silnik na pierburgu to sie upewnisz .Jak ci faluje na jałowych podepnij vaga i zerknij na dawkę paliwa na jałowych ,jak skacze więcej niż przykładowo 4,4-4,2mg to na 100% nastawnikbendinger5 pisze:mam podobne objawy, tyle tylko że mój jeszcze szarpie podczas jazdy co mnie już irytuje :-x wczoraj przeczyściłem styki w przepływomierzu i do kręcilem opaski, i na razie na biegu jałowym nie trzęsie się silnik,
- leszek_gdansk
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 29 sie 2010, 14:39
- Lokalizacja: Gdańsk
też miałem taki sam problem trzęsło autem na biegu jałowym ale tylko po rozgrzaniu jak autko złapało 90*C i okazało się że był to wtrysk sterujący u mnie sie iglica w nim zawieszała i jak podłączyłem vag-a to było widać jak kąt wtrysku sie przywiesza jak sie gazu dodaje tak że zaczoł bym od tego w twoim przypadku
- leszek_gdansk
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 29 sie 2010, 14:39
- Lokalizacja: Gdańsk
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie