posiadam audi 80 b4 2.0 elektryczny wtrysk paliwa auto ciężko zapala na benzynie strzela w filtrze powietrza na gazie skończyło się to połamaniem filtra powietrza kupiłem nowy filtr i przepływomierz założyłem anty wybuchowe klapki (2) mikser był założony miedzy przepływomierzem a obudową filtra klapa anty wybuchowa była założona zaraz a przepływomierz. stary rozklekotany parownik doprowadziło mnie do szału, więc wziąłem się za wymienianie, zacząłem od parownika,mieszalnik założyłem zaraz przy wlocie do kolektora ssącego,stary który znajdował się między przepływomierzem a filtrem usunąłem nowy parownik tomaseto 100 hp nie trzyma wolnych obrotów,nie potrafię go ustawić,żeby trzymał wolne obroty, nie reaguje na ustawianie, gdy śrubę wkręcę do końca na przewodzie trzyma wolne obroty lecz nie zbiera się, wszystko zostało uszczelnione klejem do szyb, ten typ zaskoczył mnie całkowicie,pierwszy raz się z czym s takim spotkałem,a posiadam duże doświadczenie.pomocy ! czy jak założę blosa czy skończą się moje problemy z poważaniem Bzik

PS. zdenerwowałem się i zaglądnąłem na rozrząd przestawiony o 2 ząbki nastawiłem go z powrotem strzelanie ucichło a pali po nie całym obrocie silnika ( od strzała) ale dalej mam problemy z ustawienie wolnych obrotów na paliwie wszystko chodzi bardzo dobrze.