Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9 AAZ]Problemy z odpalaniam ( obojętne od pogody)

..:Krzychu:..
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 wrz 2010, 09:08
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica

[1,9 AAZ]Problemy z odpalaniam ( obojętne od pogody)

Post autor: ..:Krzychu:.. » 10 sty 2011, 15:03

Witam.

Mam problem ze swoim audi , mój silnik strasznie ciężko pali tzn długo, świece również długo się grzeją.

Myślałem że to wszystko wina świec więc je wymieniłem ale nic to nie dało, myślałem że to przez rozrząd bo się przestawia , został wymieniony dalej to samo. :roll:


Może to pompa?
Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 22:31 przez ..:Krzychu:.., łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kikut104
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 29 kwie 2008, 16:30
Lokalizacja: Chełm Lubelskie

Post autor: kikut104 » 10 sty 2011, 16:44

Filtr paliwa wymieniony?

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 10 sty 2011, 16:47

a paliwo ci się nie cofa ?? poczytaj trochę na forum o tym artykułów ;-)

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Re: Problemy z odpalaniam ( obojętne od pogody) AUDI 80 B4 A

Post autor: joandaw » 10 sty 2011, 16:49

..:Krzychu:.. pisze: mój silnik strasznie ciężko pali tzn długo,
co masz na myśli musisz długo kręcić zanim załapie :?:
Sprawdź czy ci się nie cofa paliwo ;-)

..:Krzychu:..
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 wrz 2010, 09:08
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica

Post autor: ..:Krzychu:.. » 10 sty 2011, 19:09

Tak muszę długo kręcić.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 10 sty 2011, 19:49

Jak się nie mylę paliwo cofa się sprawdź przewody te przezroczyste po dłuższym postoju czy jest w nich paliwo. Posprawdzaj opaski na tych przewodach ;-) i czy po odpaleniu w tych przewodach masz jakieś bąble powietrza ;-)

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 10 sty 2011, 20:11

_uwaga

Awatar użytkownika
kikut104
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 29 kwie 2008, 16:30
Lokalizacja: Chełm Lubelskie

Post autor: kikut104 » 10 sty 2011, 20:42

Od kiedy masz problemy z odpalaniem?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 sty 2011, 21:33

..:Krzychu:.. pisze:świece również długo się grzeją.
Słaby akumulator.
..:Krzychu:.. pisze:myślałem że to przez rozrząd bo się przestawia
Rozrząd sam się nie przestawia, sprawdź klin na wale.

..:Krzychu:..
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 wrz 2010, 09:08
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica

Post autor: ..:Krzychu:.. » 10 sty 2011, 21:56

Został sprawdzony wszystko jest ok. Akumulator był zawsze dobrze naładowany.

Jutro sprawdzę jak jest z tym paliwem.

Jeżeli się cofa to co robić?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 sty 2011, 22:28

..:Krzychu:.. pisze:Akumulator był zawsze dobrze naładowany.
A ile amperów był w stanie wygenerować? Bo do rozruchu jest potrzebne zarówno napięcie jak i natężenie prądu.
..:Krzychu:.. pisze:Jeżeli się cofa to co robić?
Założyć zaworek zwrotny.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 sty 2011, 15:19

Kąt wtrysku dobry ? Jeśli kąt wtrysku masz dobry, świece grzeją, aku ma odpowiednią wydajność, to silnik powinien odpalać od strzała. Miałem swego czasu taki problem z moim 1,6 Turbo D, że latem gdy był zimny palił na strzał, ale po wygrzaniu i zgaszeniu na czas dłuższy niż kilka minut nie chciał normalnie odpalać, musiałem bardzo długo trzymać go na rozruszniku pomimo tego, że kąt wtrysku był w porządku. Rozwiązaniem okazało się przerobienie układu grzania świec tak, aby zawsze choć na sekundę podgrzewał świece a zrobiłem to w prosty sposób dodają w szereg z czujnikiem od grzania świec rezystor (nie pamiętam już jakiej wartości). Po tym modzie świece grzeją za każdym odpalaniem, z tym, że przy nagrzanym silniku kontrolka świec zapala się na bardzo krótko, a silnik za każdym razem pali od strzała <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 sty 2011, 18:19

Ale u kolegii świece długo grzeją i tu bym szukał problemu.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 sty 2011, 18:30

Ano fakt. Czy tylko odpalanie zimnego silnika jest problematyczne ? Czy ciepły też kijowo pali ? Jak tylko zimny to sprawdź kąt wtrysku, jak również ciepły to także sprawdź kąt wtrysku i zrób tego moda którego opisałem. Moim zdaniem to czy świece grzeją długo, czy krótko nie ma znaczenia, bo tu chodzi o nagrzanie silnika do właściwej temperatury.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 sty 2011, 21:26

Oj właśnie ma bardzo dużo. Jak aku nie ma A to chociażby był podładowany na maksa to nie będzie w stanie podgrzać świec i zakręcić rozrusznikiem.

..:Krzychu:..
Nie wiem czy wiesz ale w tych silnikach świece grzeją jeszcze po zgaszeniu kontrolki na liczniku. Jak zgaśnie kontrolka to wsłuchuj się kiedy pyknie przekaźnik i wtedy spróbuj odpalić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl