[1,9 AAZ]Problemy z odpalaniam ( obojętne od pogody)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 09:08
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
[1,9 AAZ]Problemy z odpalaniam ( obojętne od pogody)
Witam.
Mam problem ze swoim audi , mój silnik strasznie ciężko pali tzn długo, świece również długo się grzeją.
Myślałem że to wszystko wina świec więc je wymieniłem ale nic to nie dało, myślałem że to przez rozrząd bo się przestawia , został wymieniony dalej to samo. :roll:
Może to pompa?
Mam problem ze swoim audi , mój silnik strasznie ciężko pali tzn długo, świece również długo się grzeją.
Myślałem że to wszystko wina świec więc je wymieniłem ale nic to nie dało, myślałem że to przez rozrząd bo się przestawia , został wymieniony dalej to samo. :roll:
Może to pompa?
Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 22:31 przez ..:Krzychu:.., łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problemy z odpalaniam ( obojętne od pogody) AUDI 80 B4 A
co masz na myśli musisz długo kręcić zanim załapie :?:..:Krzychu:.. pisze: mój silnik strasznie ciężko pali tzn długo,
Sprawdź czy ci się nie cofa paliwo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 09:08
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 09:08
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Kąt wtrysku dobry ? Jeśli kąt wtrysku masz dobry, świece grzeją, aku ma odpowiednią wydajność, to silnik powinien odpalać od strzała. Miałem swego czasu taki problem z moim 1,6 Turbo D, że latem gdy był zimny palił na strzał, ale po wygrzaniu i zgaszeniu na czas dłuższy niż kilka minut nie chciał normalnie odpalać, musiałem bardzo długo trzymać go na rozruszniku pomimo tego, że kąt wtrysku był w porządku. Rozwiązaniem okazało się przerobienie układu grzania świec tak, aby zawsze choć na sekundę podgrzewał świece a zrobiłem to w prosty sposób dodają w szereg z czujnikiem od grzania świec rezystor (nie pamiętam już jakiej wartości). Po tym modzie świece grzeją za każdym odpalaniem, z tym, że przy nagrzanym silniku kontrolka świec zapala się na bardzo krótko, a silnik za każdym razem pali od strzała <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ano fakt. Czy tylko odpalanie zimnego silnika jest problematyczne ? Czy ciepły też kijowo pali ? Jak tylko zimny to sprawdź kąt wtrysku, jak również ciepły to także sprawdź kąt wtrysku i zrób tego moda którego opisałem. Moim zdaniem to czy świece grzeją długo, czy krótko nie ma znaczenia, bo tu chodzi o nagrzanie silnika do właściwej temperatury.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Oj właśnie ma bardzo dużo. Jak aku nie ma A to chociażby był podładowany na maksa to nie będzie w stanie podgrzać świec i zakręcić rozrusznikiem.
..:Krzychu:..
Nie wiem czy wiesz ale w tych silnikach świece grzeją jeszcze po zgaszeniu kontrolki na liczniku. Jak zgaśnie kontrolka to wsłuchuj się kiedy pyknie przekaźnik i wtedy spróbuj odpalić.
..:Krzychu:..
Nie wiem czy wiesz ale w tych silnikach świece grzeją jeszcze po zgaszeniu kontrolki na liczniku. Jak zgaśnie kontrolka to wsłuchuj się kiedy pyknie przekaźnik i wtedy spróbuj odpalić.