[cabrio 2,3 NG] ucieka tył na ślizgim
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
spnsr, to chyba nie miejsce na ocene?
u mnie tez na zimowkach kola wchodza w blotniki, ale moze masz zawieszenie gwintowane z regulacja twardosci? albo auto postawione na odbojach? bo osobiscie nie widzialem twardszego zawiasu niz gwint, chyba ze rzeczywiscie sprezyny tak sciskaja amor ze rzeczywiscie auto lezy na odbojach i wtedy teoria Labiela ma prawo bytu
pozdro
u mnie tez na zimowkach kola wchodza w blotniki, ale moze masz zawieszenie gwintowane z regulacja twardosci? albo auto postawione na odbojach? bo osobiscie nie widzialem twardszego zawiasu niz gwint, chyba ze rzeczywiscie sprezyny tak sciskaja amor ze rzeczywiscie auto lezy na odbojach i wtedy teoria Labiela ma prawo bytu
pozdro
Koleżanko marysienka87, podrzuć fotki z profilu autka, a najlepiej stan gdzieś na równym i zmierz jaką masz odległość od ziemi do błotnika (chodzi mi o to czy autko stoi równo). Co do zawieszenia to możesz mieć jeszcze amortyzatory z regulacja twardości wtedy wystarczy tylko wymienić na sprężynki powiedzmy 40/40 i odkręcić trochę amorki żeby mogły bardziej pracować. Kurcze sam nie wiem ale ja bym obczaił to zawieszenie czy nie było tam coś kombinowane a może faktycznie masz gewinde tak jak pisze Kolczat.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
marysienka87, a od jakiego punktu odmierzyłaś to 12cm?? Od samego doły (od takiego rantu na który nakłada się podnośnik gdy podnosisz auto) czy od dołu progu (od dołu pionowego progu który jest wyżej niż ten rant od podnośnika). Kurcze nie wiem czy to napisałem sensownie ale mam nadzieje że zrozumiale Po obydwóch stronach masz 12cm??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
marysienka87, ja sam nie wiem czy dobrze i zrozumiale to napisałem :mrgreen: ale skoro jest różnica i mierzyłaś od tego samego punktu to ja bym sprawdził jak poprzedni właściciel obniżył autko czy uciął sprężyny czy może wsadził obniżone sprężyny (mam nadzieje że takie same ) Sprawdź może koleżanko tylne sprężyny i % amorków czy czasem miedzy nimi nie ma też różnicy. Zagadasz ładnie do mechanika uśmiechniesz się to może nawet nic nie zapłacisz :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Przepraszam że sie wcisnę w temat, ale mógłby mi kolega wyjaśnić z jakiej racji ma się zablokować ręczny w zimę ? Ja zawsze zostawiam swoją B3 na ręcznym, obojętnie czy to lato z mega upałami, czy zima i mróz gorszy niż -10 st C i jeszcze ani razu mi ręczny sie nie bloknął <ok>enzoo pisze:może koleżanka bez obrazy zostawia auto na ręcznym w zimie i ręczny się blokuje
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
No to szczęściarz z Ciebie :mrgreen: . Ja zostawiłem ostatnio auto (podczas gdy na dworze było -10`C) na zaciągniętym ręcznym przez około 2 godz.pawelrybak15 pisze:obojętnie czy to lato z mega upałami, czy zima i mróz gorszy niż -10 st C i jeszcze ani razu mi ręczny sie nie bloknął <ok>
Po powrocie zwolniłem dźwignię hamulca, a mimo to nie mogłem autem ruszyć; tak gdzieś coś przymarzło. W końcu po chwili huk jakby koło odpadło :mrgreen: i ruszyłem .
Nie wiem dlaczego mi to ustrojstwo przymarza. Nigdy wcześniej to się nie zdarzało :roll: .
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: