[B4 1.9TDI 1Z 92r.] W pewnym momencie nie reaguje na gaz
Witam mam dokładnie taki sam objaw (nie reaguje na gaz) i też muwią mi że to nastawnik. Na forum piszą o odłaczeniu wtyczki od skrzyni i jak objawy ustaną to znaczy że to nastawnik ale po odłączeniu jest to samo. A komputer wykazał błąd 04F4 i mechanicy twierdzą że to nastawnik. Napewno wina nastawnika????
[ Dodano: 2010-05-04, 17:58 ]
I jeszcze zapytam bo żadko mi się to zdarza że nie reaguje. Słyszałem że czasem wykasowanie błędów pomaga to prawda??????
[ Dodano: 2010-05-04, 17:58 ]
I jeszcze zapytam bo żadko mi się to zdarza że nie reaguje. Słyszałem że czasem wykasowanie błędów pomaga to prawda??????
nie próbowałem wykasować błędów ale wiem że to nic nie pomoże.a z tym odłączenie wtyczki to LIPA ale umówiłem się z elektromechanikiem i postara się wyszukać przyczynę wykluczając nastawnik bo przecież zrobiłem regenerację i gość twierdzi że nastawnik jest OK
[ Dodano: 2010-05-04, 22:25 ]
jak myślicie czego mogę się spodziewać po diagnozie elektromechanika???
[ Dodano: 2010-05-04, 22:25 ]
jak myślicie czego mogę się spodziewać po diagnozie elektromechanika???
jezeli np jadac na 4 biegu 70km/h puscisz pedal gazu i poponownym wcisnieciu nie reaguje dopiero jak wcisniesz sprzeglo lub jak zejdzie silnik z obrotow do okolo 1tys to problem jest z nasawnikiem gdzie wywali blad o N146 lub problem z zacinajacym sie pierscieniem na tlokorozdzielaczu, ale bardziej obstawiam na nastawnik u kolegow, co do wypinania wtyczki od predkosciomierza to tak sie robi z nastawnikami indukcyjnymi jezeli wystepuje falowanie obrotow na biegu jalowym co wynika z zanieczyszczonego opilkami nastawnika gdzie w potencjometrycznym to nie wystepuje, ja jak swoj rozebralem to zadnego tam opilka nie widzialem bo w nast potencjometrycznym jest sitko a w hdk jest dziura a wokol niej magnesik ktory sciaga opilki ze zuzywajacych sie elementow pompy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pieknie to kolega wyjaśnił i myślę że rozwiał wszystkie wątpliwość zainteresowanych .karol121 pisze:jezeli np jadac na 4 biegu 70km/h puscisz pedal gazu i poponownym wcisnieciu nie reaguje dopiero jak wcisniesz sprzeglo lub jak zejdzie silnik z obrotow do okolo 1tys to problem jest z nasawnikiem gdzie wywali blad o N146 lub problem z zacinajacym sie pierscieniem na tlokorozdzielaczu, ale bardziej obstawiam na nastawnik u kolegow, co do wypinania wtyczki od predkosciomierza to tak sie robi z nastawnikami indukcyjnymi jezeli wystepuje falowanie obrotow na biegu jalowym co wynika z zanieczyszczonego opilkami nastawnika gdzie w potencjometrycznym to nie wystepuje,
-
- Forum Audi 80
- Posty: 226
- Rejestracja: 13 lis 2008, 15:53
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
ile kosztuje taka naprawa pierścienia tłokorozdzielacza?czy muszę wymienić pompę czy wystarczy jakaś regeneracja?
[ Dodano: 2010-05-07, 17:23 ]
witam
właśnie odebrałem auto z diagnozą NASTAWNIK!!!
do wszystkich użytkowników audi z nastawnikiem potencjometrycznym nie dajcie się nabrać na to że można naprawić lub zregenerować nastawnik tego typu ja padłem ofiarą pewnego naciągacza który skasował mnie jak żyd a nic nie zrobił i zapiera się że nastawnik jest w 100% sprawny
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-05-07, 17:23 ]
witam
właśnie odebrałem auto z diagnozą NASTAWNIK!!!
do wszystkich użytkowników audi z nastawnikiem potencjometrycznym nie dajcie się nabrać na to że można naprawić lub zregenerować nastawnik tego typu ja padłem ofiarą pewnego naciągacza który skasował mnie jak żyd a nic nie zrobił i zapiera się że nastawnik jest w 100% sprawny
pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:31
U mnie był wtrysk sterujący i nastawnik za jednym razem bo szarpanie znikneło i nie pojawia sie już kontrokla check po wymianie wtrysku sterującego ale trzeba jeszcze zrobić nastawnik bo czesem brakuje gazu. Na tym najlepiej zna sie Karol121 więc jego trzeba pytać on zrobił mi Vaga i teraz przynajmnie wiem co i jak.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:31
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:31
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak ci falują obroty na jałowym ,to na vagu zobaczysz skaczącą w nie naturalnym zakresie dawkę paliwa .Jak ci tylko szarpie na 4i 5 biegu ,to na vagu niczego nie zobaczysz .A do upewnienia się czy to wina nastawnika ,służy test z odpieciem wtyczki impulsatora w skrzyni <ok> test działa tylko w silnikach na przepływce pierburga ,czyli z datą produkcji od lutego 94 roku ,chcoć ponoć jeszcze w marcu zdarzały się "rodzynki "na boschupzremeko pisze:mam ten sam problem z moim autem czyli jak podepne je pod komputer to bedzie wszystko jasne czy to nastawnik czy cos innego ???