Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[cabrio 2,3 NG] ucieka tył na ślizgim

Zablokowany
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 sty 2011, 12:46

Kolczat pisze:o tej teflonowej oprawce nawet nie wiedzialem, ale i tak czy siak nigdy nie zostane namowiony na zostawianie auta na recznym, pozaym sa roznice pomiedzy postojem a zatrzymaniem sie, wiec sam sobie przeczysz :mrgreen:
Nie przecze sobie kolego, bo dla mnie postój może być kilka h, kilka dni, a nawet tygodni <ok> Ale dobra, żeby nie było, gdy samochód mam zatrzymany nawet na długo to i tak blokuje tylko hamulcem postojowym.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 sty 2011, 13:32

no dobra to bylo lapanie za slowka... widze jedziemy dalej ze spamem, wiec moim jedynym argumentem jest to ze podczas zaciagniecia recznego linka jest napinana, wiadomo ze wilgoc jest wszedzie i przy ekstremalnych mrozach istnieje mozliwosc oszronienia sie calej linki, a skoro jest w jakims tam oplocie (niezaleznie od materialu) to moze to spowodowac zatrzymanie linki w pozycji poczatkowej, oczywiscie kolejno kilkukrotne odpuszczenie i zaciagniecie moze odpuscic (zerwac oszronione polaczenie), ale zarazem moze spowodowac zbyt mocne naprezenie sie linki, a jak wiadomo kazdy mateiral ma granice wytrzymalosci i nie chcialbym przez swoja niefrasobliwosc musiec wydawac pieniadze w bloto tylko z tego powodu ze nie posluchalem taty <:P> bo tak, wiekszosc prawd jakie przyswoilem sa tak jak ktos wspomnial od czlowieka ktory kiedys jezdzil peerelowska epoka motoryzacyjna... i tak jak pisalem wole dmuchac na zimne bo nie widze sensu zaciagania tego recznego gdy auto ma zostac bez zapalonego silnika...

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 12 sty 2011, 14:12

Kolczat pisze:no dobra to bylo lapanie za slowka... widze jedziemy dalej ze spamem, wiec moim jedynym argumentem jest to ze podczas zaciagniecia recznego linka jest napinana, wiadomo ze wilgoc jest wszedzie i przy ekstremalnych mrozach istnieje mozliwosc oszronienia sie calej linki, a skoro jest w jakims tam oplocie (niezaleznie od materialu) to moze to spowodowac zatrzymanie linki w pozycji poczatkowej, oczywiscie kolejno kilkukrotne odpuszczenie i zaciagniecie moze odpuscic (zerwac oszronione polaczenie), ale zarazem moze spowodowac zbyt mocne naprezenie sie linki, a jak wiadomo kazdy mateiral ma granice wytrzymalosci i nie chcialbym przez swoja niefrasobliwosc musiec wydawac pieniadze w bloto tylko z tego powodu ze nie posluchalem taty bo tak, wiekszosc prawd jakie przyswoilem sa tak jak ktos wspomnial od czlowieka ktory kiedys jezdzil peerelowska epoka motoryzacyjna... i tak jak pisalem wole dmuchac na zimne bo nie widze sensu zaciagania tego recznego gdy auto ma zostac bez zapalonego silnika...
dobrze gada, polać mu <piwo>

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 12 sty 2011, 14:17

Zgadza się linka zamarza w pancerzu bo mi się ostatnio przydarzyło przy -nastu stopniach.
Wystarczy małe przetarcie zewnętrznej warstwy.

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 12 sty 2011, 15:21

siejek pisze:
Kolczat pisze:no dobra to bylo lapanie za slowka... widze jedziemy dalej ze spamem, wiec moim jedynym argumentem jest to ze podczas zaciagniecia recznego linka jest napinana, wiadomo ze wilgoc jest wszedzie i przy ekstremalnych mrozach istnieje mozliwosc oszronienia sie calej linki, a skoro jest w jakims tam oplocie (niezaleznie od materialu) to moze to spowodowac zatrzymanie linki w pozycji poczatkowej, oczywiscie kolejno kilkukrotne odpuszczenie i zaciagniecie moze odpuscic (zerwac oszronione polaczenie), ale zarazem moze spowodowac zbyt mocne naprezenie sie linki, a jak wiadomo kazdy mateiral ma granice wytrzymalosci i nie chcialbym przez swoja niefrasobliwosc musiec wydawac pieniadze w bloto tylko z tego powodu ze nie posluchalem taty bo tak, wiekszosc prawd jakie przyswoilem sa tak jak ktos wspomnial od czlowieka ktory kiedys jezdzil peerelowska epoka motoryzacyjna... i tak jak pisalem wole dmuchac na zimne bo nie widze sensu zaciagania tego recznego gdy auto ma zostac bez zapalonego silnika...
dobrze gada, polać mu <piwo>
A co macie może się dołączę?? <wodka>
Mnie też zawsze uczono że nie zostawia się auta na ręcznym zimą... w czasie jazdy jak najbardziej można korzystać ale na postoju?? :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sty 2011, 15:35

Arturo997 pisze:ale na postoju??
Hmy, to ciekawe skąd się wzięła nazwa "hamulec postojowy" :?: Do mnie takie gadki typu "nie zostawiam na ręcznym bo może zamarznąć" nie przemawiają. Ile jest przypadków że zamarzł? Jeden na 1000 zaciągnięć? To u mnie będzie aktualnie 0 na jakieś 3000. To tak samo jakby mówić nie jeżdżę samochodem bo może się popsuć. Bez sensu. No ale panowie koniec tego OT, bo to koleżance na pewno nie pomoże w rozwiązaniu problemu.

marysienka87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: marysienka87 » 12 sty 2011, 18:03

Chłopaki jakbyście nie zaułważyli to zmieniliście mój temat. Ci, którzy zeszli na temat ręcznego i porzucili mój niech się rzucą! Chcecie poruszyć inny temat to załóżcie nowy post! Albo piszecie w moim temacie albo sio! Każdy pisze PROSZĘ O NIE PODŁĄCZANIE SIĘ POD TEMAT W STYLU MAM PODOBNIE ALBO TEMAT Z JEDNEGO WCHODZI W DRUGI!

[ Dodano: 2011-01-12, 18:07 ]
Do luk_OP_Q89
Na geometrii byłam, jak już wcześniej wspominałam. Powiem tak, ślizgi mam tylko wtedy jak jest śnieg, mokra papka,lód na szosie. Zanim spadł śnieg było wszystko ok, mogłam śmigac 200 bez zadnego problemu, ślizgu ani rzucania. Autko nie ma problemu przy skręcaniu.

[ Dodano: 2011-01-12, 18:15 ]
Jak widać koła wchodzą pod błotnik. Także nie ściemniałam,że jest niska.

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 12 sty 2011, 18:15

marysienka87 pisze: mogłam śmigac 200
:shock: yyyyy felga sie urzekliwa, guma nawalona, powietrze rozne, cos z ukladem hamulcowym, sprężyna walnieta,amor, wiecej chyba mozliwosci nie ma?

marysienka87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: marysienka87 » 12 sty 2011, 18:21

Gumy są całe, felgi są proste, powietrze ok, sprawdzane, z układem hamulcowym tez nie ma problemu. Pozostaje amor lub sprężyna. Będę musiała akurat te dwie sprawy sprawdzić. Bo wszystkie inne opcje sa ok.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 sty 2011, 20:19

Moim zdaniem po prostu ktoś przegiął z obniżeniem i teraz są tego skutki. Wymień to tjuninkowe zawieszenie na normalne i powinno być dobrze.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 sty 2011, 20:32

naprawde obiektywnie rzecz biorac to ja tu nie widze mega gleby...

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 12 sty 2011, 21:30

To jest ta mega obniżona taczka?? :mrgreen:
Ludzie już nie przesadzajcie że ktoś przegiął z obniżeniem..
Sprawdź koleżanko te springi i amory.. Masz dobrze wyważone koła??
Jak sprawdzisz będziemy dalej myśleć.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 12 sty 2011, 22:20

Koleżanko, w mojej niuńce miałem podobną glebę. Jednak po niekrótkim czasie pękła Przednia lewa sprężyna, do tego kiepskie już amortyzatory. Maksymalna prędkość z jaką mogłem bezpiecznie jechać to było 100km/h. Trakcja była fatalna.
Kupiłem cały zestaw seryjnej zawiechy. Sprężyny Magnum i amortyzatory Delphi (olejowe), do tego wymiana przegubów drążków kierowniczych i tuleje metalowo-gumowe.

marysienka87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: marysienka87 » 13 sty 2011, 10:53

nie pisalam ze mam mega glebe.Moze zdjecie nie oddaje tego co jest w rzeczywistosci,
Jednak na moje 12cm do ziemi od progu to jest zbyt mało i to tylko z tyłu jesli chodzi o przód to jest jeszcze mniejsza przerwa niz 12cm.Do kolczat w porównaniu do Twojego auta to moje stoi duzo nizej przelicz sobie wysokosci opon moich i Twoich i dodaj do tego jeden cal,bedzie cos około 1 cm różnicy na wysokosci kół,teraz zobacz swoje i moje ile Tobie zostaje do błotników a ile mi.Twoim autem mozna jechac na rajdy terenowe.Co do obnizenia to wydaje mi sie ze powinny chociaz troszke sie uginac sprezyny a tu to sie nie dzieje

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 sty 2011, 11:12

No to jedynym wyjściem jest powrót do serii - skończą się kłopoty, bo zawieszenie zacznie pracować tak jak to przewidzieli inżynierowie Audi <ok>

Zablokowany

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl